noodles volos banner

"Η πρόταση η δική μου δεν ήταν μόνο για το ποδόσφαιρο, ήταν για όλο το σύλλογο"

Σε μια κατάμεστη αίθουσα διεξήχθη η γενική συνέλευση της Νίκης Βόλου, παρουσία φυσικά του Σάκη Τζήμα, του ανθρώπου που εκδήλωσε το ενδιαφέρον να ηγηθεί της νέας προσπάθειας στο ποδοσφαιρικό τμήμα, του Γιάννη Ξάνθη αλλά χωρίς του Στέλιου Βούλγαρη.

Αρχικά ο πρόεδρος της Νίκης Βόλου, Στέργιος Φάτσης ανέφερε: «Κάναμε άνοιγμα για εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη διοικούσα του ποδοσφαιρικού τμήματος μέχρι 18 Μαΐου. Δεν είχαμε καμία πρόταση. Τότε κάναμε διοικητικό συμβούλιο κι αποφασίστηκε από τον κ. Βούλγαρη να γίνουν κάποιες κινήσεις μέχρι τη γενική συνέλευση που εσείς θα επιλέξετε το σχήμα που σας αντιπροσωπεύει, θα σας δώσει όραμα για την ομάδα. Έγιναν κι άλλες συναντήσεις. Έτσι λοιπόν εκδηλώθηκε ένα επιπλέον ενδιαφέρον από έναν άνθρωπο που είναι εκτός νομού, ήρθε σε επαφή μαζί μας, δήλωσε ενδιαφέρον να μπει μπροστάρης στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Στο διάστημα αυτό υπήρχε ένα παράλληλο ενδιαφέρον από τον κ. Ξάνθη. Έτσι, ήμασταν συντεταγμένοι να υπάρχουν σήμερα τρεις προτάσεις, του κ. Βούλγαρη, του κ. Ξάνθη και του κ. Τζήμα. Μέσα από συζητήσεις που κάναμε με όλες τις πλευρές, ο κ. Βούλγαρης πριν από λίγο μου είπε ότι δεν παραστεί καθόλου στη γενική συνέλευση χωρίς να πει το λόγο και γιατί. Πρέπει να ακούσουμε τι έχει να πει ο κ. Ξάνθης και ο κ. Τζήμας».

Πρόεδρος της γενικής συνέλευσης ψηφίστηκε από τα μέλη ο Δημήτρης Καραγιάννης και κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τα μέλη του συλλόγου που έχουν φύγει από τη ζωή. Όταν κλήθηκε να μιλήσει πρώτα ο κ. Ξάνθης, υπήρξαν αντιρρήσεις σχετικά με τον οικονομικό απολογισμό που ήταν ένα στα θέματα της ημερήσιας διάταξης. Ο πρόεδρος της εξελεγκτικής επιτροπής, Στέφανος Μαυρογιάννης είπε: «Δεν έχουμε βρει αποδείξεις-τιμολόγια και έτσι δεν μπορέσαμε να κάνουμε σύγκριση εσόδων-εξόδων». Ως εκ τούτου, το θέμα του οικονομικού απολογισμού αποσύρθηκε από τη συνέλευση.

Ο κ. Ξάνθης έκανε την τοποθέτησή του: «Θα ήθελα να χαιρετίσω την παρουσία του κ. Αγγελαρα, του προέδρου του Ελεγκτικού Συμβουλίου και του κ. Τζήμα. Χθες το βράδυ είχα συνάντηση με τον κ. Φάτση και του είπα ότι αποσύρω την πρότασή μου γιατί η πρόταση η δική μου δεν ήταν μόνο για το ποδόσφαιρο, ήταν για όλο το σύλλογο, οπότε θα έπρεπε να πάμε σε εκλογές. Μου είπε ότι το ποδόσφαιρο θα έμενε πίσω. Το δέχθηκα και αναβάλλω την πρότασή μου γιατί πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει το σχήμα που διοικεί τον ερασιτέχνη της Νίκης. Τρία χρόνια ασχολήθηκα διοικητικά με το συμβούλιο της ΠΑΕ και του ερασιτέχνη. Πέρυσι έκανα μια προσπάθεια για το ποδοσφαιρικό τμήμα. Δεν τα κατάφερα στο 100%, μαζευτήκαμε μόνο τέσσερα άτομα. Για διάφορους λόγους στην πορεία αποσυρθήκαμε εγώ, ο κ. Μακρόπουλος και ο κ. Λάμπρου. Δεν ήταν επιλογή μας, μας το ζήτησε ο κ. Βούλγαρης. Το εγχείρημα αυτό δεν μπορούσε να πετύχει γιατί ήταν ένας. Στην πρόταση που είχα σκοπό να καταθέσω ήταν να μπούνε στο συμβούλιο όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Χρειάζονται εργάτες στο συμβούλιο αλλά και χρηματοδότες, τουλάχιστον δέκα. Όταν θα γίνουν εκλογές, εγώ είμαι υπέρ αυτού του μοντέλου. Όλα τα άλλα μοντέλα έχουν αποτύχει. Δημιουργήθηκε κι ένα άσχημο κλίμα ότι δεν υπάρχει σύμπνοια μεταξύ των τεσσάρων. Έντεχνα, άκομψα κατηγορούσε ο ένας τον άλλο, πράγματα που είναι βλαβερά για τη Νίκη. Θέλω να δημιουργήσουμε μια νέα γενιά διοικητικών, με ανθρώπους με κύρος που θα μείνουν παρακαταθήκη στη Νίκη».

Last modified onWednesday, 08 June 2016 21:51