Όλα όσα είπε στη συνέλευση ο Σάκης Τζήμας
- Published in Γ' Εθνική
Ο κ. Τζήμας πήρε το λόγο στη συνέλευση και μίλησε για περίπου μισή ώρα: «Εγώ είμαι ο άνθρωπος που θα φέρει τα χρήματα στη Νίκη για να πάει στο λιμάνι της Α’ Εθνικής. Επί τέσσερα χρόνια ασχολούμενος με το ποδόσφαιρο, κατάλαβα ότι υπάρχει μόνο αγάπη, υπάρχει ιστορία, αλλά δεν υπάρχει ο άνθρωπος να τα διαχειριστεί αυτό, να πιάσει τη βάση. Είναι αυτό που λέμε διασπορά κινδύνου. Διώξατε τα παιδιά σας κι αφού έγινε αυτό, διώξατε το χρήμα, το όνειρο, το όραμα.
Η Νίκη Βόλου είσαστε εσείς. Εγώ θα είμαι ο άνθρωπος να μην ακουστεί η παραμικρή μέμψη για τη Νίκη Βόλου. Πόσο δύσκολο είναι να ανοίξουμε ένα λογαριασμό και να εκτελούνται όλες οι συναλλαγές από εκεί. Καλύπτουμε έτσι το θέμα το οικονομικό, θα είναι όλα καταγεγραμμένα. Άρα θα δούμε ποιος βάζει χρήματα. Υπάρχουν διάφορα διαδικαστικά θέματα. Δεν είμαστε τίποτα άλλο από ένα ερασιτεχνικό σωματείο. Βασικός στόχος είναι οι ακαδημίες, οι χορηγίες και η εξασφάλιση ενός ανθρώπου που θα εγγυηθεί ότι δεν θα πάμε στο γήπεδο και δεν θα πληρωθεί ο διαιτητής για παράδειγμα. Δεν μηδενίζω προσπάθειες. Ήρθα πολλές φορές στο γήπεδο. Κι όταν μπήκα, ενώ υπήρχε αγάπη του κόσμου, είδα λίγες πινακίδες διαφημιστικές. Συνεργαζόμενος με το ΕΠΣΑ, επιτρέπεται η Νίκη Βόλου να μην έχει κανένα πρόγραμμα; Έχω ένα από τα καλύτερα γραφεία που πήρε έγκριση μέσα από το ΕΣΠΑ για να κάνει ΕΣΠΑ. Εμείς θα κάνουμε πρωταθλητισμό. Για το 2ο όμιλο επειδή ξέρω τις ομάδες, πέρυσι το πρώτο δίμηνο είχα πει ότι πρωταθλητής είναι η Νίκη Βόλου. Μετά το καράβι πήγε αλλού για διάφορους λόγους.
Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά εάν δεν υπάρχει διαφάνεια. Προτιμότερο το τιμολόγιο με το ΦΠΑ. Πιστεύω ότι ο κ. Ξάνθης αγαπάει την ομάδα. Είναι και ο κ. Βούλγαρης. Να πιστέψω ότι κι αυτός δεν αγαπάει την ομάδα; Είναι άνθρωπος νοικοκύρης, έχει δουλειά. Πρέπει να τον τιμωρήσουμε γιατί δεν είχε την τεχνογνωσία; Από σήμερα παρακαλώ να μονιάσουμε. Σας δίνω το λόγο μου ότι όποια πρόταση μετά από εμένα θα υπάρξει, εγώ θα αποσυρθώ.
Έχω ένα γιο ποδοσφαιριστή, θα πω ότι μου έδωσε μια προίκα που δεν γνώριζα. Πληροφορήθηκα ότι η Νίκη Βόλου έχει 100 παιδιά. Επιτρέπεται τα παιδιά ή τα εγγόνια σας να μην είναι στην ομάδα;».
Η πρόταση του κ. Τζήμα: «Ξεκίνησα όταν ο γιος μου έκανε εδώ προπονήσεις και άκουσα για τη Νίκη Βόλου, την ιστορία της. Είδα ότι αυτή η ομάδα με την τεχνογνωσία και τις γνώσεις που έχω, μπορεί να σταθεί εύκολα στην κατηγορία και να κάνει πρωταθλητισμό. Μαζεύονται δυο-τρεις άνθρωποι και παλεύουν να κρατήσουν την ομάδα. Η Νίκη στη χειρότερη περίπτωση έπρεπε να αγωνίζεται στη Β’ Εθνική. Πρέπει να πάμε την ομάδα κατ’ επειγόντως από φέτος στη Φούτμπολ Λιγκ. Δεν μας αρμόζει να είμαστε στη Γ’ Εθνική Κατηγορία. Μπορώ να βοηθήσω, μπορώ να εγγυηθώ ότι δεν θα υπάρξει μισό ευρώ σε αυτό το μπάτζετ –μην το φαντάζεστε πολύ μεγάλο-, δεν θα διοικούσα μία ομάδα που ήταν υποχρεωμένη να χάνει. Η ομάδα θα χάσει, όχι όμως από συγκεκριμένες ομάδες και με άλλους τρόπους, αυτά είναι ύποπτα πράγματα. Η Νίκη Βόλου είναι υποχρεωμένη να νικάει και εγώ τότε, μπορώ να είμαι πρόεδρος. Αν δεν είναι, τότε δεν θέλω. Οι Πόντιοι αγαπάνε τον τόπο τους, την ιστορία τους. Τους εμπιστεύομαι.
Το όραμα είναι η ομάδα να ανέβει φέτος κατηγορία και με το καλό, μακάρι να το καταφέρουμε, να γίνουν εκλογές να επιλέξετε ποιος θα είναι πρόεδρος. Αν δεν σας κάνω, δεν έχω πρόβλημα. Πιστεύω ότι θα με αγαπήσετε. Η ομάδα με ένα φυσιολογικό μπάτζετ, μπορεί να κάνει πρωταθλητισμό. Πλεονέκτημα το όνομα, ο κόσμος, το γήπεδο. Υπάρχουν κι εξωγενείς παράγοντες. Διαιτησίες και διάφορα πράγματα. Διαπίστωσα ότι δεν μπορεί ένας διαιτητής να αδικήσει μια ομάδα τέτοιου μεγέθους. Η πρότασή μου είναι να αναλάβω την ομάδα, να βελτιωθούν άμεσα τα γήπεδα, τα γήπεδα για τις ακαδημίες, να κατοχυρωθεί ότι η συνδρομή θα πάει στο λογαριασμό της ομάδας. Να γίνονται όλα διατραπεζικά. Θα ξεκινήσουμε με 15 εταιρείες που είναι μεγάλες. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο και γνωρίζει ότι οι τρεις δεν θα έβαλαν ποτέ διαφήμιση στη Γ΄ Εθνική. Θα το κάνουν όμως γιατί τους έχω πείσει ότι η προβολή τους θα είναι μεγαλύτερη, θα μας ακολουθήσουν και οι τοπικοί επιχειρηματίες. Θα επιθυμούσα μία διασφάλιση σε περίπτωση που καταφέρουμε την άνοδο, να μου κάνετε την τιμή να έχω τον πρώτο λόγο».
Μίλησαν στη συνέχεια μέλη του συλλόγου. Ο κ. Λαμπρινίδης είπε: «Από τη μία ο κ. Ξάνθης μιλάει για ομαδικότητα αλλά εξαιρεί τον εαυτό του και περιμένει. Από την άλλη, ο κ. Τζήμας περιέγραψε μια χριστή διοίκηση με υποδομή. Εγώ ρωτάω: το συναινετικό σχήμα συζητήθηκε μεταξύ των δύο ανδρών; Επιμένω στο θέμα της ενότητας και νικιώτικων δυνάμεων, ειδικά σε αυτές τις συγκυρίες".
Ο κ. Τσιντσίνης: «Κύριε Τζήμα, εάν ήρθατε να κερδίσετε και να βοηθήστε τη Νίκη, θεμιτό. Εάν ήρθες να τα πάρεις και να φύγεις, τούτος ο κόσμος είναι μέχρι εδώ (έκανε νόημα με το χέρι στο λαιμό). Δεν αντέχουμε άλλα παιχνίδια στην πλάτη της Νίκης. Εάν δεν καταλάβεις την τρέλα μας, θα χάσεις τα λεφτά σου. Αυτή η τρέλα μας κράτησε 90 και κάτι χρόνια. Για αδερφό ψάχνουμε και μετά για επενδυτή». Η τοποθέτησή του απέσπασε δυνατό χειροκρότημα από τα μέλη της συνέλευσης.
Ο κ. Καζεπίδης: «Πρέπει πρώτα να δούμε το σύλλογο και μετά την ομάδα. Τα συμβούλια δεν προκύπτουν κύριοι. Εδώ έχει προκύψει ένα συμβούλιο. Να ευχηθώ να γίνουμε πιο σοφοί, να μπούμε κάτω από το άρμα της Νίκης και η Νίκη επιτέλους να προοδεύσει».
Ο κ. Ακτσιαλής: "Έχω για εσάς κ. Τζήμα τις καλύτερες συστάσεις, σας εύχομαι το καλύτερο. Η Νίκη πρέπει να παίξει στο Πανθεσσαλικό" (χειροκρότημα από τον κόσμο).
Δεχόμενος ερωτήσεις ο κ. Τζήμας, ανέφερε μεταξύ των άλλων:
-«Δεν θα υπάρξει κανείς άλλος στο συμβούλιο εκτός από εμένα που θα είναι εκτός Βόλου».
-«Σήμερα κανείς δεν μπορεί να κερδίσει στο ποδόσφαιρο. Πλάτη δεν θα βάλει κανείς, αλλά εγώ είμαι έτοιμος. Εγώ δεν ήρθα για ενάμιση μήνα. Ας φύγουν τα μυαλά μας από την καχυποψία».
-"Οι χορηγοί θα είναι για όλο το σύλλογο".
-"Δεν είμαι υπέρ των ξένων παικτών".
