«Τα γραφεία της ΕΠΣΘ είναι στη Ροζού και όχι στο Δήμο»
- Published in ΕΠΣΘ
Κατά της ΕΠΣΘ στράφηκε με επίσημη ανακοίνωση του μέσω του προέδρου του, Αδαμάντιου Γαρμπή, ο Εθνικός Βόλου.
Συγκεκριμένα:
«Μετά τις τελευταίες εξελίξεις βρισκόμαστε στη δύσκολη θέση να χτυπήσουμε τον κώδωνα του κινδύνου που λέγεται Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο. Κάνατε μία αγωγή πτώσης της ΕΠΟ χωρίς καν να ενημερώσετε τα μέλη, τα σωματεία σας για το τι θα γίνει. Αν νομίζετε ότι είμαστε πρόβατα κάνετε λάθος. Είμαστε άνθρωποι που στερούμαστε γι αυτό που λέγεται Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, που εσείς θέλετε να το απαξιώσετε. Εμείς σας προτείνουμε προτάσεις κι αν δεν τις εφαρμόσετε σαν Εθνικός Βόλου θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία όπως κάναμε παλιά με ό,τι κόστος και να έχει. Την όποια «νύφη» την πλήρωσε ένας (ο κ. Παπαγιάννης), ενώ ήταν πολλοί και διοικούν ακόμη και σήμερα.
Καλέστε άμεσα Γενική Συνέλευση των μελών σας για ενημέρωση και τι ενέργειες θα κάνετε. Σας θυμίζουμε ότι τα γραφεία της Ένωσης είναι στη Ροζού και όχι στο Δήμο. Αρκετά πια μας κουράσατε! Εμείς θέλουμε το Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο! Μη μας το στερείτε. Μην παίζετε με τα νεύρα μας γιατί ότι κάνουμε, το κάνουμε γιατί γουστάρουμε και σας προκαλώ πρόεδρε της ΕΠΣ Θεσσαλίας σε οποιοδήποτε ραδιοτηλεοπτικό πάνελ για τα δρώμενα που υπήρχαν και τα τωρινά.
Με εκτίμηση Αδαμάντιος Γαρμπής
πρόεδρος Εθνικού Βόλου».
