Ακτσιαλής:" Είχα προειδοποιήσει και δεν εισακούστηκα"
- Published in ΕΠΣΘ
O Aντώνης Ακτσιαλής είναι ο μοναδικός από τη τωρινή διοίκηση της ΕΠΣΘ που δεν ψήφισε υπέρ της προσφυγής στα δικαστήρια για ανατροπή του δ.σ. της ΕΠΟ. Σε δήλωσή του στο magnesiasports μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τη δικαστική ήττα της τοπικής Ένωσης ανέφερε: "Τους δέκα συναδέλφους μου στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΣΘ τους είχα προειδοποιήσει να μην προβούν σε αγωγή έναντι της ΕΠΟ, τους είχα επισημάνει να πρυτανεύσει η λογική. Δεν εισακούστηκα. Ας αναλάβουν λοιπόν τώρα τις ευθύνες τους για τα σωματεία, τους διαιτητές και τους παράγοντες των τοπικών ερασιτεχνικών ομάδων για την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει".
