Ευχές και δώρα στους παίκτες του Ολυμπιακού Β. από τη Δ.Ε.
Σύσσωμη η Διοικούσα Επιτροπή Ποδοσφαίρου του Α.Σ. Ολυμπιακός Βόλου 1937 βρέθηκε σήμερα στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, προκειμένου να ευχηθεί από κοντά στους παίκτες, το προπονητικό team αλλά και σε όλους τους εργαζόμενους καλή χρονιά. Ο πρόεδρος κ. Παναγιώτης Μποτσιβάλης μιλώντας στους παίκτες,…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
