Περιμένουν το δελτίο του Μουκάμ στον Ολυμπιακό Β.
Την ενίσχυση περιμένουν άπαντες στον Ολυμπιακό Βόλου, ώστε η ομάδα να δουλέψει, όπως πρέπει και να έχει τις εναλλακτικές λύσεις που χρειάζεται, για να αντικατασταθούν όλοι όσοι έφυγαν, αλλά και για να καλύπτονται τα όποια προβλήματα προκύπτουν. Ο Τίμος Καβακάς…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
