«Στη Νίκη δεν αρμόζει να αρπάζουμε κάποιον από τον γιακά»
- Published in Γ' Εθνική
Στο Blue Heart μίλησε σήμερα Παρασκευή ο Στέργιος Φάτσης, υποστηρίζοντας για μία ακόμη φορά πως, για να φύγει ο Θ. Τζήμας, πρέπει να τηρηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, ενώ πρόσθεσε πως δεν ταιριάζει στη Νίκη να αρπάζουμε κάποιον από τον γιακά και να τον πετάμε. Εντύπωση έκανε η τελευταία του κουβέντα περί σχεδιασμού ν’ αλλάξει η ομάδα σελίδα, αλλά τα τελευταία γεγονότα πάνε πίσω αυτήν την προσπάθεια.
Πιο αναλυτικά όσα δήλωσε: «Αυτοί που έχουν ανησυχίες τους για την ομάδα και ενδιαφέρονται πιο πολύ από μένα, ας έρθουν να φτιάξουν μία νέα διοικούσα και να “τρέξουν” το ποδόσφαιρο. Η πόρτα είναι ανοιχτή του Ερασιτέχνη, δεν είναι κλειστή σε κανέναν. Να το “τρέξουν” όμως εφ’ όλης της ύλης, από τις ακαδημίες, τους Νέους Αθλητές μέχρι τους άντρες, γιατί είναι κρίμα για κάποια παιδιά που έχουν χάσει χρήμα και χρόνο σ’ αυτή τη διαδικασία να λέμε ό,τι μας συμφέρει.
Ότι αυτόν τον θέλουμε, γιατί μας κάνει και να μη φύγει, και ο άλλος δε μας κάνει, να φύγει. Όχι. Να τρέξουν το ποδοσφαιρικό τμήμα από πέντε μέχρι 35 χρόνων».
Σχετικά με το Δ.Σ. της Δευτέρας και πώς μπορεί να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, ο κ. Φάτσης τόνισε:
«Υπάρχει και μία αξιοπρέπεια. Όταν υπάρχουν διάφορες αναρτήσεις, που τις διαβάζει ο γιος μου, η κόρη μου και οι φίλοι μου, ή ορισμένοι μου επιτέθηκαν και φραστικά, στους οποίους εγώ δεν αναφέρθηκα, αλλά τους έβλεπα από κάτω στη Γ.Σ., εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο το έργο. Υπάρχουν διαδικασίες.
Ο κ. Τζήμας εκλέχτηκε στη Γ.Σ. μετά από ψηφοφορία. Ήταν υποχρεωμένο το Δ.Σ. να είναι δίπλα σ’ αυτόν που “τρέχει” την ομάδα. Έκανε λάθη, αλλά είχαμε να επιλέξουμε δύο δρόμους. Ή να τον αφήσουμε μόνο του ή να είμαστε δίπλα του, για να ακούμε και να βλέπουμε.
Εγώ προσωπικά επέλεξα να είμαι δίπλα, για να αφουγκράζομαι τι γίνεται. Αν δεν είχα καμία επαφή μαζί του, τότε θα μου έλεγαν άλλα. Ότι είμαι απών. Ότι κάνει ό,τι γουστάρει, ότι παίρνει τις εισπράξεις, ότι κάνει το ένα και το άλλο. Θα με ρωτούσαν πού είμαι και τι κάνω. Τώρα που είμαστε δίπλα, για να εξασφαλίσουμε ό,τι μπορούμε για την ομάδα, έχουμε τη λέζα του κολλητού και του γλείφτη.
Ποιοι ήταν στη Νίκη τόσα χρόνια κολλητοί και γλείφτες είναι γνωστό και έχουμε μάθει το επώνυμό τους. Εγώ προσωπικά έπρεπε να είμαι κοντά για το καλό της ομάδας. Κάποιοι θεωρούν ότι εγώ είμαι κοντά για το καλό του Τζήμα. Έτσι θεωρούν. Είναι άποψή τους, εγώ δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω.
Κάποιος, ο οποίος βγαίνει από μία δημοκρατική διαδικασία, πρέπει να φεύγει με μία δημοκρατική διαδικασία. Στη Νίκη δεν αρμόζει να αρπάζουμε κάποιον από τον γιακά και να τον πετάξουμε. Ξέρετε πόσοι πέρασαν από δω και δεν τους πετάξαμε από τον γιακά έξω από την ομάδα; Πάρα πολλοί. Πάντα βρέθηκε ο τρόπος μέσα από νόμιμες διαδικασίες αυτοί να απομακρυνθούν. Θεωρώ ότι έτσι πρέπει να γίνει και με τον κ. Τζήμα. Αυτή είναι η άποψή μου.
Μου είπε ο Νεκτάριος αυτοδίκαια θα τον αρπάξω από τον γιακά και θα τον πετάξω στα διόδια του Μακροχωρίου. Μετά αυτοί οι πέντε-έξι, όταν φύγει ο Τζήμας, ξέρετε τι θα μου πουν; Άντε ρε Φάτση, πήγαινε να πληρώσεις τους παίκτες τώρα. Με παίρνουν συνέχεια τηλέφωνο οι παίκτες και το Δ.Σ. Αυτό είναι ηρεμία; Ακόμη κι όταν γυρίζει ο χρόνος, θα με παίρνει τηλέφωνο ο ένας και ο άλλος.
Αναλαμβάνω τα λάθη μου και θα ζητήσω και ένα συγγνώμη. Αλλά να βγουν κάποιοι και να ζητήσουν κι αυτοί συγγνώμη από τον κόσμο της Νίκης. Εγώ θα το κάνω. Μακάρι να υπάρχει εναλλακτική λύση, να έρθουν κάποιοι νέοι άνθρωποι να πάρουν τη διοικούσα του ποδοσφαίρου και να πάνε την ομάδα στην Α’ Εθνική. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Να ξέρουν ένα πράγμα. Ότι υπήρχε σχεδιασμός τόσο καιρό η ομάδα ν’ αλλάξει σελίδα κι αυτά τα πράγματα μας πάνε πίσω».
