Στον Ολυμπιακό Αμπελιάς (και) ο γκολκίπερ Πατρίκιος
- Published in ΕΠΣΘ
Το βολιώτικο μεταγραφικό ντεμαράζ του Ολυμπιακού Αμπελιάς συνεχίζεται καθώς ακόμη ένας παίκτης αφήνει το τοπικό της Μαγνησίας για να αγωνιστεί στο σύλλογο της Β' Κατηγορίας του νομού Λάρισας! Ο λόγος για τον τερματοφύλακα Γιάννη Πατρίκιο, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έπαιξε σε ΑΕ 2002, Αγία Παρασκευή και Παγασητικό και πλέον, θα είναι μέρος της βολιώτικης ...παροικίας στην Αμπελιά.
