Η μπάλα περνάει στα σωματεία του νομού Μαγνησίας
- Published in ΕΠΣΘ
Παρά τις δηλώσεις από επίσημα χείλη στελεχών της ΕΠΟ ότι η διοίκηση της ΕΠΣΘ με επικεφαλής τον Π. Λασκαράκη δεν αναγνωρίζεται από την Ομοσπονδία, υπήρχε συγκρατημένη αισιοδοξία για άρση της ποινής. Που όχι μόνο δεν έγινε, αλλά 142 ήταν οι ψήφοι υπέρ της επικύρωσης της απόφασης για αναστολή της ιδιότητας μέλους της ΕΠΣ Θεσσαλίας, μόνο οκτώ «όχι» και τέσσερα «παρών».
Ο πρόεδρος της ΕΠΟ ήταν ξεκάθαρος κι έδωσε το μήνυμα. Η μπάλα τώρα περνάει στα σωματεία του νομού Μαγνησίας: ή θα παίξουν ανεπίσημο πρωτάθλημα με την παρούσα διοίκηση ή θα επανέλθει η ΕΠΣΘ στους κόλπους της ΕΠΟ και θα γίνουν κανονικά πρωταθλήματα με διοίκηση που θα έχει επικεφαλής τους Ακτσιαλή-Αγγελόπουλο. Αυτούς αναγνωρίζει η ΕΠΟ και είναι γνωστό, μόνο με αυτούς θα συγκληθεί η Επιτροπή Εκτκάκτων Θεμάτων για να δώσει την πολυοπόθητη λύση... Θα γίνουν νέες εκλογές, θα υπάρξουν απ' ότι φαίνεται δύο ψηφοδέλτια και είναι πλέον στα χέρια των παραγόντων του τοπικού ποδοσφαίρου να αποφασίσουν: ανεπίσημο ή επίσημο πρωτάθλημα.
