Διοικητικό συμβούλιο για την... ΕΠΣΘ η ΑΕ 2002
- Published in ΕΠΣΘ
Διοικητικό Συμβούλιο για τα δρώμενα στην ΕΠΣΘ συγκάλεσε ο πρόεδρος της ΑΕ 2002. Πάντως οι άνθρωποι της ομάδας αποφάσισαν να γίνει το ξεκίνημα της σεζόν και μέσα στις επόμενες ημέρες θα υπάρξει και επίσημο κάλεσμα στους ποδοσφαιριστές του ρόστερ.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση ενημέρωση από τον σύλλογο: "Ο πρόεδρος της Α.Ε 2002 συγκάλεσε τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου σε σύσκεψη τη Δευτέρα 24-8-2015
Τα θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση ήταν τα εξεις
Α) Τα τεκταινόμενα στο χώρο της ΕΠΣΘ που προβληματίζουν όλλους όσους ασχολούνται με το τοπικό ποδόσφαιρο
Β)Ο σχεδιασμός του προγράμματος βάση του οποίου θα κινηθεί αγωνιστικά και οικονομικά η ομάδα
Γ)Το μεταγραφικό πλάνο
Με γνώμονα τα παραπάνω τις αμέσως επόμενες μέρες το διοικητικό συμβούλιο θα προβεί σε ανακοίνωση για τη συγκέντρωση όλου του έμψυχου ποδοσφαιρικού δυναμικού του συλλόγου για πλήρη ενημέρωση και έναρξη των αθλητικών και αγωνιστικών εργασιών.
Με τιμή
Ο πρόεδρος και το Δ.Σ της Α.Ε 2002"
