Mάζεψαν και μίλησαν στους διαιτητές της τιμωρημένης ΕΠΣΘ!
- Published in ΕΠΣΘ
Απίστευτα αυτά που γίνονται στην ΕΠΣΘ! Ενώ η Ένωση είναι τιμωρημένη και αναμένεται την Παρασκευή να επικυρωθεί η τιμωρία από τη γ.σ. της ΕΠΟ, μάζεψαν τους διαιτητές για ενημέρωση και τους μίλησε ο Μίλτος Καλόγηρος! "Χθες στα γραφεία της Ένωσης πραγματοποιήθηκε ενημέρωση όλων των διαιτητών και παρατηρητών της ΕΠΣΘ από τον πρόεδρο της Επιτροπής Διαιτησίας Μίλτο Καλόγηρο, για τις εξελίξεις στο θέμα της άρσης της τιμωρίας της Ένωσης και ειδικότερα πάνω στα θέματα διαιτησίας" όπως αναφέρεται, ενώ το δελτίο τύπου γίνεται ακόμη πιο ωραίο στη συνέχεια καθώς "η Επιτροπή Διαιτησίας με την κίνηση έδειξε την στήριξη της στους διαιτητές της, δείχνοντας ότι αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της Ένωσης". Τώρα το πόσο σημαντικοί είναι οι διαιτητές σε τιμωρημένη Ένωση, είναι ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να εξετάσουμε... και μην ξεχνάμε ότι ο μοναδικός διαιτητής από την ΕΠΣΘ που παίζει στη Football League, εξαιτίας των γεγονότων, πήρε μεταγραφή για τις Σέρρες.
