EΠΣΘ: Ένωση Προέδρων Συμβούλων Θεσσαλίας...
- Published in ΕΠΣΘ
Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας έχει μετατραπεί αυτό το καλοκαίρι σε ...Ένωση Προέδρων Συμβούλων Θεσσαλίας! Μέσα σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα, η τοπική Ένωση είχε τέσσερις διαφορετικούς προέδρους κι όλα αυτά ενώ είναι τιμωρημένη από την ΕΠΟ! Μπατζιάκας, Πάσχος, Μουλάς, Λασκαράκης. Όσον αφορά στους συμβούλους, όποιος μπαίνει στα γραφεία της οδού Ροζού ...μπορεί άνετα να μπει στο δ.σ. Πάνω από τριάντα μπορούμε να μετρήσουμε. Τα πρόσωπα αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι, όμως δεν αλλάζει το πιο σημαντικό: η τιμωρία, ο αποκλεισμός από την ΕΠΟ. Η Ομοσπονδία δεν κάνει πίσω, τηρεί σταθερά αυστηρή στάση, ο κ. Γκιρτζίκης, όπως έχει δηλώσει, ετοιμάζεται να κινηθεί με μηνύσεις για τις ανακοινώσεις της διοίκησης Πρωτοδικείου και στις 28 Αυγούστου, το πιθανότερο σενάριο είναι να επικυρωθεί η τιμωρία. Τα σωματεία βρίσκονται προ τετελεσμένων γεγονότων και βέβαια έχουν μεγάλη ευθύνη. Καμία κίνηση όταν η διοίκηση Μπατζιάκα κινήθηκε για πρώτη φορά κατά της ΕΠΟ, καμία κίνηση όταν ακολούθησαν και τα άλλα δικαστήρια, καμία κίνηση ενόψει των εκλογών. Αντ' αυτού, όλοι οι παράγοντες πήγαν υποτίθεται από περιέργεια στη γενική συνέλευση της Δευτέρας, αλλά ψήφισαν κανονικά... Από τα 34 σωματεία που ήταν παρόντα, ψήφισαν τα 32, είχαμε ένα λευκό κι ένα άκυρο. Και όλως τυχαίως, τις περισσότερους ψήφους πήραν ο Περικλής Λασκαράκης και ο Μίλτος Καλόγηρος... με τον Δήμαρχο Βόλου να χαιρετίζει αμέσως τη νέα διοίκηση, να τη συγχαίρει και να δηλώνει σίγουρος πως “θα βγάλει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Μαγνησίας από το αδιέξοδο”. Αυτό που κανείς όμως δεν λέει είναι πώς θα γίνει αυτό! Περιμένουμε μέχρι τις 28 Αυγούστου. Η διοίκηση θα επιδιώξει συνάντηση με τον κ. Γκιρτζίκη, ο οποίος όμως δεν δέχθηκε ούτε τους προηγούμενους που αναγνώριζε. Οι Ενώσεις να σταθούν απέναντι στον πρόεδρο της Ομοσπονδίας στη γενική συνέλευση, είναι λίγο δύσκολο... Υπενθυμίζουμε δηλώσεις του παρελθόντος του τύπου “θα κάνουμε την αρχή στα δικαστήρια κατά της ΕΠΟ και θα ακολουθήσουν κι άλλες Ενώσεις”. Καμία όμως δεν το έπραξε. Η ΕΠΣΘ είναι, παραμένει καλύτερα, μόνη κι απομονωμένη, οι ημέρες θα περάσουν αλλά κανείς δεν μπορεί να υποσχεθεί κάτι στους παράγοντες, τους ποδοσφαιριστές, τους προπονητές, τους διαιτητές, τους φιλάθλους. Για το εάν θα διεξαχθεί επίσημο πρωτάθλημα. Όσοι έβαλαν έστω κι ένα λιθαράκι για αυτό το κατάντημα, ας αναλογιστούν την ευθύνη τους απέναντι σε χιλιάδες κόσμου που ασχολείται με το τοπικό ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο σε αθλητικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο... εκτός κι αν αυτό ήταν ο σκοπός τους...
