noodles volos banner

Χαρούμενος ο Μπέος για τη νέα διοίκηση της ΕΠΣΘ

  • Published in ΕΠΣΘ

 

Τη νέα διοίκηση της ΕΠΣΘ, με κάποια μέλη να έχουν εκλεγεί με τις... ευλογίες του χαιρετίζει με ανακοίνωση του ο Δήμαρχος, Αχιλλέας Μπέος.

Συγκεκριμένα: "Χαιρετίζω τη νέα διοίκηση της ΕΠΣ Θεσσαλίας που εξελέγη με την πλέον δημοκρατική διαδικασία, αυτή των εκλογών.

Τα ερασιτεχνικά σωματεία σε μία δύσκολη στιγμή για το μαγνησιώτικο ποδόσφαιρο και παρά τους εκβιασμούς που δέχθηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα, έδωσαν τη δική τους απάντηση σε όλους εκείνους που μάχονταν για την καρέκλα με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση ιδιοτελών σκοπών τους.

Ως Δήμαρχος Βόλου συγχαίρω τη νέα διοίκηση της ΕΠΣ Θεσσαλίας που είμαι σίγουρος ότι θα βγάλει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Μαγνησίας από το αδιέξοδο. Διότι το ποδόσφαιρο της Μαγνησίας αξίζει πολλά περισσότερα από αυτά που υπόσχονταν  περιστασιακοί παράγοντες όπως ο Πάσχος και οι συνεργάτες του.

 

Last modified onTuesday, 11 August 2015 13:03