Με 16 ομάδες η σέντρα στο τουρνουά 5Χ5 στον Αλμυρό
- Published in ΕΠΣΘ
Δεκαέξι ομάδες δήλωσαν συμμετοχή και θα συμμετάσχουν στο καλοκαιρινό τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5 που διοργανώνει ο ΓΣ Αλμυρού υπό την αιγίδα του Δήμου.
Η σέντρα στο τουρνουά, στο οποίο έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν ποδοσφαιριστές ηλικίας 14 ετών και πάνω, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Ιουλίου. Οι ομάδες χωρίστηκαν σε 4 ομίλους και οι δύο πρώτοι θα περάσουν στα προημιτελικά.
Τα παιχνίδια της 1ης αγωνιστικής:
Παρασκευή 24/7
Γώγουλας - Σχουλής (8.00μμ)
Μάο Μάο - Casa Nostra (8.00μμ)
Latin- Εθεάτα (9.00μμ)
ΑΤΜ - Sy Dream Team (9.00μμ)
Ναυάγια - Αμπαλένθια (10.00μμ)
Συμπαίκτες - Giacomo Cafe (10.00μμ)
Σάββατο 25/7
Los Almyros - Ερυθρόλευκοι (8.00μμ)
Εγκλήματα - Ζιγκολέ (8.00μμ)
