Logo
Print this page

Κρέμασε τη σφυρίχτρα ο Δημήτρης Κρητικός

Ένας από τους κορυφαίους -αν όχι ο καλύτερος- διαιτητές της ΕΠΣΘ τα τελευταία χρόνια πήρε την απόφαση να κρεμάσει τη σφυρίχτρα. Ο λόγος για τον Δημήτρη Κρητικό, ο οποίος βλέποντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σε τοπικό κι εθνικό επίπεδο στο χώρο του ποδοσφαίρου και της διαιτησίας, προτίμησε να σταματήσει την ενεργό δράση. Ξεκίνησε τη διαιτησία το 2006 και δικαίως έφθασε πολύ ψηλά, να αγωνίζεται στις εθνικές κατηγορίες. Έχει 40 παιχνίδια στη Γ' Εθνική -την τελευταία διετία σφύριξε από δύο φορές την ΑΕΚ και τον Άρη-, ενώ έπαιξε πέντες φορές ως 4ος διαιτητής στη Φούτμπολ Λιγκ. Δίχως αμφιβολία, ο Δημήτρης Κρητικός ήταν ένας διαιτητής με είχε τη δική του προσωπικότητα, διαιτητής που γνώρζε άριστα τον κανονισμό αγώνων και δεν δίσταζε να σφυρίζει ό,τι έβλεπε στον αγωνιστικό χώρο, χωρίς να επηρεάζεται από ονόματα ομάδων ή έδρες.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]