Τζοβάρας: «Τα παιδιά μας θα παίξουν μπάλα»
- Published in ΕΠΣΘ
Πολλά επεισόδια φαίνεται πως έχει ακόμη το σήριαλ με την ΕΠΣΘ. Ο Απόστολος Τζοβάρας, πάντως, αντιπρόεδρος της ΕΠΣΘ, έστειλε το δικό του μήνυμα στους προέδρους και στους παράγοντες των ομάδων.
Συγκεκριμένα: «Στους προέδρους και παράγοντες των ομάδων της ΕΠΣΘ έχω να πω ότι ξεκινήσαμε ήδη τις διαδικασίες επανένταξης της Ένωσης μας στην ΕΠΟ. Καλώ όλους τους προέδρους των ομάδων να κάνουν λίγες μέρες υπομονή και τα παιδιά μας θα παίξουν μπάλα. Αυτή εξάλλου είναι και η δέσμευση μας απέναντι σας. Ας μείνουμε ενωμένοι για το καλό όλων και αφού το πετύχουμε ή όχι τότε κάνουμε ΓΣ και εκλογές και ότι θέλετε. Είναι θέμα ημερών».
Last modified onThursday, 02 July 2015 14:13