Με τον Σιδηρόπουλο, επτά οι Βολιώτες στον Ολυμπιακό Αμπελιάς!
- Published in ΕΠΣΘ
Επτά θα είναι τελικά οι ποδοσφαιριστές από τον Βόλο που θα αγωνιστούν τη νέα σεζόν στον Ολυμπιακό Αμπελιάς στο τοπικό πρωτάθλημα τοιυ νομού Λάρισας! Ο τελευταίος που προστέθηκε στη μεγάλη λίστα είναι ο Παναγιώτης Σιδηρόπουλος, ο 25χρονος αξιόλογος μεσοεπιθετικός που μπορεί να αγωνιστεί σε διάφορες θέσεις. Τα προηγούμενα χρόνια έπαιξε στη Δάφνη, ενώ την περσινή σεζόν την πέρασε στο πρώτο μισό στον Πύρασο και στο δεύτερο στον Θησέα.
Θυμίζουμε ότι στις αρχές Ιουνίου όπως είχατε ενημερωθεί πρώτα από το magnesiasports, η λαρισινή ομάδα έκανε το “μπαμ” με τον πρώτο σκόρερ της Α' ΕΠΣΘ για τέσσερις φορές την τελευταία πενταετία, Λευτέρη Δενελάβα και τον αμυντικό/μέσο Παναγιώτη Καραγγέλη που έπαιζαν στον Σαρακηνό, ενώ ακολούθησε ο αδερφός του Παναγιώτη, Κώστας Καραγγέλης που παλιότερα αγωνίζονταν στον Ιάσονα Άλλης Μεριάς και τον Θησέα. Όλοι αυτοί αποτελούν την τετράδα μεταγραφών αυτού του καλοκαιριού για τον Ολυμπιακό Αμπελιάς. Στη νέα τους ομάδα θα βρουν τρεις ακόμη Βολιώτες, τον αρχηγό του συλλόγου Θάνο Παναγιωτόπουλο, τον Αποστόλη Κουλάκογλου και τον τερματοφύλακα Δημήτρη Μωραΐτη. Έτσι, η βολιώτικη “παροικία” θα αριθμεί επτά μέλη! Και ενδεχομένως προστθεί κάποιος ακόμη...
Φ.Γ.
