Έχασε τα ασφαλιστικά μέτρα η ΕΠΣΘ
- Published in ΕΠΣΘ
Χαμένη βγήκε η ΕΠΣΘ από τη νέα διαμάχη της με την ΕΠΟ, καθώς έχασε τα ασφαλιστικά μέτρα, σύμφωνα με απόφαση που βγήκε σήμερα το πρωί, με τα οποία ζητούσε την άρση της ποινής της «ανάκλησης ιδιότητας μέλους» που της επιβλήθηκε από την Επιτροπή Εκτάκτων Θεμάτων της ΕΠΟ.
Το βλέμμα τώρα όλων είναι στις εξελίξεις που θα φέρει αυτή η απόφαση, με τον ίδιο τον πρόεδρο της Τοπικής Ένωσηςνα κάνει λόγο χθες για αλλαγή διοίκησης, σε περίπτωση που δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα στο Πρωτοδικείο Αθηνών. Έτσι η τιμωρία παραμένει για την ΕΠΣΘ που βρίσκεται εκτός ΕΠΟ και εκτός διοργανώσεων που τελούν υπό την εποπτεία της Ομοσπονδίας.
Last modified onThursday, 25 June 2015 20:38