Logo
Print this page

Και δεύτερη αγωγή κατά της ΕΠΟ η ΕΠΣΘ

 

Το μέλος της ΕΠΣΘ, Χαράλαμπος Πάσχος αποκάλυψε ότι η ΕΠΣ Θεσσαλίας έκανε και δεύτερη αγωγή κατά της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.

Συγκεκριμένα όσα είπε στο Ράδιο Ένα:

«Έκανε ένα σόου από τα γνωστά του σόου. Να σας πω κάτι εμείς πήγαμε συμβολικά γιατί μας ζητήθηκε. Εύχομαι να κερδίσει η ΕΠΣΘ τα δικαστήρια. Γιατί αν δεν τα κερδίσει, θέλω να μας πουν ποιος από αυτούς που έχουν κάνει την Ένωση μαντάρα θα πάει την 1η Ιουλίου να ανοίξει την πόρτα για τα σωματεία και ποιος θα πάει κάτω; Και αυτά που λένε για εκλογές είναι παραμύθια. Τη νοιάζει την ΕΠΟ αν θα κάνουμε εκλογές; Δεν την ενδιαφέρει αυτό.

Να ξέρετε κάτι που απέκρυψαν σκόπιμα χθες. Έκαναν και νέα αγωγή στην ΕΠΟ, ότι παρανόμως τιμώρησε την ΕΠΣΘ, παρανόμως συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτάκτων Θεμάτων. Οπότε ξανά τα ίδια. Δικηγόρους άλλαξαν απλώς. Άλλαξε ο Παναγόπουλος και μπήκε ο Καϊμακάμης και κάποιοι άλλοι. Διπλή ήταν η αγωγή. Ας βγει κάποιος να μας διαψεύσει».  

 

Για τους χαρακτηρισμούς του κ. Μπέου: «Οι χαρακτηρισμοί εκπροσωπούν αυτό που τους λέει. Συνέλευση θα κάνουμε σίγουρα, αφού επαναλειτουργήσουμε την ΕΠΣΘ. Θα πρέπει να μπούμε στον ίσιο δρόμο και μετά να φωνάξουμε τα σωματεία και να δούμε τι κάναμε. Δεν το κάνουμε για την καρέκλα. Εμείς θέλουμε να επαναφέρουμε την ΕΠΣΘ σε λειτουργία. Δεν ξέρω γιατί κάποιοι παίζουν μπιλιάρδο στην πλάτη των σωματείων. Προσωπικά εμένα δεν με έβρισε. Δεν είπε Πάσχο είσαι αυτό. Εγώ θα τον κρίνω μέσω της ΕΠΣΘ όχι σαν Δήμαρχο Βόλου...»

 

 

Last modified onThursday, 25 June 2015 10:30
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]