noodles volos banner

Ακτσιαλής και Πάσχος για τα όσα διαδραματίζονται στην ΕΠΣΘ

  • Published in ΕΠΣΘ

Τα μέλη της ΕΠΣΘ, Αντώνης Ακτσιαλής και Χαράλαμπος Πάσχος μίλησαν το πρωί στο Ράδιο Ένα και στον Γιάννη Αναστασίου για την κατάσταση στην Ένωση και για τις αντιδράσεις της ΕΠΟ. 

Ακτσιαλής: «Μόνο ο Μπατζιάκας φταίει»;

Ο Αντώνης Ακτσιαλής από την πλευρά του δήλωσε: «Γελάει όλη η Ελλάδα. Με αυτά που γίνονται, δέχομαι συνέχεια τηλεφωνήματα από χθες το απόγευμα, για όλα όσα έκανε η ΕΠΣΘ κατά της ΕΠΟ μας. Έκανε μία στροφή μεγάλη. Μας ήρθε ένα φαξ για αναδιάρθρωση με επτά υπογραφές. Αυτοί που υπογράψανε το μνημόνιο για να γίνει η αλλαγή και τώρα το παίρνουν πίσω. Δεν υπήρχαν οι υπογραφές των κ.κ. Μπατζιάκα, Θεοδώρου και Τασιόπουλου. Η ΕΠΣΘ θα έπρεπε να κοιτάξει πρώτα τα σωματεία και μετά τον εαυτό της».

Για το αν εμπλέκεται ο Μπέος σε όλο αυτό με «οχήματα» τους κ.κ. Μπατζιάκα και Θεοδώρου: «Αυτή την ερώτηση να την κάνετε σε αυτούς τους δύο κυρίους και όχι εμένα. Ο νοών νοείτω, αλλά εγώ δεν θέλω να μπω σε τέτοια παιχνίδια με τον Δήμαρχο».

Για τι θέλει η ΕΠΟ και αν θέλει ξανά εκλογές: «Θα γίνει κάποια προσπάθεια με εμένα που έχω ανοιχτή γραμμή με τον κ. Γκιρτζίκη και θα δούμε τι θα γίνει. Έχουν δρομολογηθεί εξελίξεις. Το βραδινό είναι ένα τρικ για την αναδιάρθρωση του ΔΣ. Θα παραβρεθώ και θα δούμε τι θα πράξουμε. Ηδη έχει βγάλει ένα σκληρό δημοσίευμα ο κ. Γκιρτζίκης, όμως περιμένω την επιστροφή του». 

Για την κίνηση για αναδιάρθρωση και αν είναι μομφή για τον κ. Μπατζιάκα: «Δεν ξέρω αν οι επτά δίνουν μομφή στον κ. Μπατζιάκα. Δηλαδή μόνο ο κ. Μπατζιάκας φταίει; Οι άλλοι εννιά δεν φταίνε; Τι είναι μικρά παιδάκια; Είναι άνδρες, έχουν οικογένειες, είναι μορφωμένοι».

Πάσχος: «Η ΕΠΟ θέλει μία κίνηση καλής θέλησης»

Ο Χαράλαμπος Πάσχος τοποθετήθηκε επίσης επί του θέματος.

Για το τι πρέπει να γίνει: «Δεν θέλει αλλαγή διοικητικού συμβουλίου, θέλει κίνηση καλής θέλησης από την ηγεσία του ΔΣ. Περιμένουμε από τον πρόεδρο να κάνει τη γενναία πράξη. Τον εκτιμούμε για το έργο του, δούλεψε για την ΕΠΣΘ, αλλά έγινε μία λάθος επιλογή και οδήγησε σε αυτό το αδιέξοδο. Εγώ είχα τις ενστάσεις μου από τον Χειμώνα και φυσικά αντέδρασα. Τώρα το καλοκαίρι επειδή μας παγίδεψαν με μία απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου, ότι ανοίγει ο δρόμος των προσφυγών χωρίς κανένα αντίκτυπο στα μέλη και γι αυτό τον λόγο παρασύρθηκαν πολλοί συνάδελφοι και ψήφισαν. Δεν είναι δυνατόν μία ΕΠΣΘ να ρίξει μία εκλεγμένη ΕΠΟ. Έγινε αυτή η λάθος κίνηση. Αποδεικνύεται εκ των υστέρων ότι ήταν λάθος. Δεν πρέπει να διορθώσουμε το λάθος με τις πράξεις»;

Για το αν πρέπει να παραιτηθεί ο κ. Μπατζιάκας: «Έχω την εξουσιοδότηση από επτά μέλη της ΕΠΣΘ με τις υπογραφές τους υπεύθυνες δηλώσεις για να κινούμαι πλέον ως πρόεδρος της ΕΠΣΘ για την αποκατάσταση των σχέσεων με τα σωματεία και με την ΕΠΟ. Δεν σας κρύβω ότι εγώ είμαι σε διαρκή επαφή με την ΕΠΟ, περιμένει τις εξελίξεις, είναι στο ακουστικό, ότι έχει γίνει εδώ, καθώς και οι υπεύθυνες δηλώσεις, καθώς και το αίτημα εισήγηση εκτάκτου Διοικητικού Συμβουλίου. Άρα το παιχνίδι είναι στον πρόεδρο».

Για το αν πρέπει να γίνει ΓΣ και νέες εκλογές: «Δεν υπάρχει το ενδεχόμενο της Γενικής Συνέλευσης. Αν γίνουν εκλογές καταλαβαίνει κανείς πολύ καλά τι μπορεί να γίνει. Τότε θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα».