Ένα νέο αστέρι ανατέλλει...
- Published in ΕΠΣΘ
Τέσσερις μήνες πριν κλείσει τα 14 του χρόνια, ο Μάριος Φουρκιώτης αγωνίστηκε με την ανδρική ομάδα της ΑΕ Διμηνίου στο σαββατιάτικο φιλικό με την ομάδα Νέων της Νίκης Βόλου. Ο νεαρός επιθετικός έπαιξε καθ' όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και μάλιστα, πέτυχε ένα γκολ. Βασικός τη φετινή σεζόν στη μικτή Παίδων της ΕΠΣΘ με πολύ καλή παρουσία στο ενωσιακό πρωτάθλημα, από μικρή ηλικία έχει ξεχωρίσει για το ταλέντο του. Το δελτίο του είναι στην ακαδημία της Αγία Άννας. Στο παρελθόν έχει δοκιμαστεί στην ΑΕΚ, έπαιξε φιλικά με τη Νίκη Βόλου, ενώ είχε πρόταση από ΠΑΕ της Σούπερ Λιγκ, που άφησε προς το παρόν στην άκρη... ύστερα από απόφαση των γονιών του μέχρι να τελειώσει το Γυμνάσιο. Είναι μαθητής στη Β' τάξη του Μουσικού Γυμνασίου.
Ο Κώστας Παπαστεργίου που τον είδε σε δράση για πρώτη φορά το Σάββατο, ανέφερε χαρακτηριστικά στο magnesiasports: “Το μέλλον τού ανήκει. Είναι ψηλός για την ηλικία του και τη θέση του σέντερ φορ, διαθέτει πολύ καλή τεχνική, δουλεύει και τα δύο πόδια και έδειξε ότι έχει τη στόφα του επιθετικού περιοχής. Αγωνίστηκε για πρώτη φορά με παιδιά πολύ μεγαλύτερα και ήταν σαν να παίζει χρόνια. Εάν συνεχίσει τη δουλειά και πάει σε προπονητές κι ομάδες που τον εμπιστευτούν, το μέλλον του διαγράφεται λαμπρό. Είναι σίγουρα ένας ταλαντούχος νεαρός ποδοσφαιριστής που μπορεί να κάνει πορεία στο χώρο”.
