Αντ. Τζοβάρας: «Ήταν στόχος μου να επιστρέψω στη Γ’ Εθνική»
- Published in Γ' Εθνική
Δηλώσεις στο magnesiasports έκανε με αφορμή την πρώτη προπόνηση του Ρήγα για τη νέα σεζόν, το ένα από τα τρία μέχρι στιγμής μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, ο οποίος ανέφερε:
«Όλα στον Ρήγα είναι οργανωμένα τέλεια. Νιώθω μεγάλη χαρά και έχω πολλή όρεξη να δουλέψω. Είναι τιμή μου που θα φορέσω αυτή τη φανέλα, ελπίζω να υπάρχει υγεία και με πολλή δουλειά όλα να πάνε καλά. Όσο το επέτρεπαν οι σπουδές μου, έπαιξα στα Τρίκαλα στη Δ’ Εθνική και στον ΑΟΚ στη Γ’ και τώρα ήταν στόχος μου να επιστρέψω σ’ αυτήν την κατηγορία. Θέλω να κάνω μία καλή χρονιά, έτσι ώστε να κάνω και το βήμα παραπάνω και μακάρι να έρθουν τα καλύτερα».
Tagged under