noodles volos banner

Θεοδοσιάδης: "Ανταποκριθήκαμε πολύ καλά στις απαιτήσεις του παιχνιδιού"

Ικανοποιημένος από την εμφάνιση που δεν συνοδεύτηκε με θετικό αποτέλεσμα για την ομάδα του εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου ο Σάκης Θεοδοσιάδης. Συγκεκριμένα ο προπονητής της Αναγέννησης ανέφερε:"Πολλά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό Βόλου για τη νίκη και στο φίλο μου τον Δημήτρη Ελευθερόπουλο εύχομαι να συνεχίσει με νίκες. Θεωρώ ότι υπάρχει μια πικρία, μια απογοήτευση που με την έναρξη του δευτέρου γύρου πρέπει να μας δυναμώσει γιατί είμαστε εξαιρετική ομάδα. Δυστυχώς στο ποδόσφαιρο το αποτέλεσμα το προδικάζουν πολλοί παράγοντες. Ανταποκριθήκαμε πολύ καλά στις απαιτήσεις του παιχνιδιού κόντρα σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό. Εκεί που πατούσαμε καλύτερα στο γήπεδο, ήμασταν επικίνδυνοι, σε μια ανύποπτη φάση ο αντίπαλος κέρδισε την μπάλα στο κέντρο και η ικανότητα του Διαμαντόπουλου είχε ως αποτέλεσμα να μπει το γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε δύο φάσεις για να ισοφαρίσουμε και να αγχώσουμε τον Ολυμπιακό και κόντρα στη ροή του αγώνα, από ικανότητα των παικτών του Ολυμπιακού έγινε το 2-0 και τελείωσε το παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα δικά μου παιδιά γιατί κάνουν μεγάλη προσπάθεια από το καλοκαίρι”.

Κουτσόπουλος: "Δεν πήραμε αυτό που έπρεπε"
Ο Δημήτρης Κουτσόπουλος που έκανε ντεμπούτο σήμερα για την Αναγέννηση, επισήμανε: "Να δώσω συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό Βόλου αλλά θα σταθώ περισσότερο ότι κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια σήμερα και πετάξαμε το Χ στον κουβά. Δυστυχώς δεν πήραμε αυτό που έπρεπε, έτσι είναι το ποδόσφαιρο".

 

Last modified onMonday, 19 January 2015 20:36