Στ. Φάτσης: «Η Νίκη είναι οικογένεια»
- Published in Γ' Εθνική
Μετά από πρόσκληση του κ. Τζήμα, ο πρόεδρος της Ερασιτέχνη κ. Φάτσης πήρε τον λόγο και ανέφερε στην εκδήλωση της ποδοσφαιρικής Νίκης τα εξής:
«Στην τελευταία Γ.Σ. θα έλεγα ομόφωνα τα μέλη του Ερασιτέχνη επέλεξαν το πλάνο του κ. Τζήμα, για να τρέξει αυτός το ποδοσφαιρικό τμήμα τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά. Ο κ. Τζήμας αναφέρεται πολύ σε ένα θέμα: ενότητα. Είναι μία λέξη που έχει αναφέρει πολλές φορές και μία λέξη που αναφέρθηκε μεταξύ μας και πρέπει να την τηρήσουμε. Η Νίκη είναι μία, είναι ενιαία, η Νίκη είναι οικογένεια. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί για το καλό όχι μόνο του ποδοσφαιρικού τμήματος, που είναι η κορωνίδα του συλλόγου, αλλά και γενικά για όλον τον σύλλογο. Εύχομαι στον κ. Τζήμα καλή επιτυχία, αντοχές και μία καλή ποδοσφαιρική χρονιά.
Θα ήθελα να πω και κάτι εξωποδοσφαιρικό: την Παρασκευή δύο κορίτσια της Νίκης θα φορέσουν το εθνόσημο. Για μας είναι μία πολύ μεγάλη επιτυχία που μία προσπάθεια μόλις πέντε χρόνων καρποφορεί και οι αθλήτριές μας την Παρασκευή θα παραλάβουν τις φόρμες από τον ΣΕΓΑΣ με το εθνόσημο στο στήθος».