Στήριξη στον Θ. Τζήμα από τη Λέσχη Φίλων Νίκης Βόλου
- Published in Γ' Εθνική
Η Λέσχη Φίλων Νίκης Βόλου στηρίζει τον Θανάση Τζήμα στο έργο που ανέλαβε να οργανώσει καλύτερα το ποδοσφαιρκό τμήμα του κυανόλευκου συλλόγου, τις υποδομές του και να οδηγήσει την ομάδα στη μεγαλύτερη κατηγορία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Φίλοι της Νίκης Βόλου, σας ενημερώνουμε ότι η λέσχη φίλων της ομάδος μας, μετά την αποδεδειγμένη στήριξη που παρείχε σε όλες τις προηγούμενες διοικήσεις, αλλά και στην φετινή προσπάθεια ανασυγκρότησης που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2015 με την ενεργή συμμετοχή της και την οικονομική της στήριξη τόσο στο "φλέγον" θέμα της εκκαθάρισης της ΠΑΕ, όσο και στην μίσθωση για 3 χρόνια των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ, σε συνεργασία και συμμετοχή πάντα θεσμικά με την διοίκηση του ερασιτέχνη Γ.Σ. Βόλου "η Νίκη" αποφάσισε στην πρόσφατη έκτακτη γενική συνέλευση των μελών της τα κάτωθι:
Την στήριξη και ενεργή συμμετοχή στην διοίκηση του κ.Τζήμα,αφού διαπιστώσαμε σε συνάντηση που είχαμε μαζί του, πλήρη ταύτιση απόψεων σε θέματα αρχής όπως: σεβασμός στο όνομα, τα χρώματα και τα σύμβολα της Νίκης Βόλου 1924, της πρώτης ομάδος που εκπροσώπησε ιστορικά την Θεσσαλία στο ποδόσφαιρο αλλά και στο μπάσκετ στην μεγάλη κατηγορία, ώστε με τους πρωταγωνιστικούς στόχους που τέθηκαν να επανέλθει η ομάδα της πόλης μας στη μεγάλη κατηγορία όπως άλλωστε της αρμόζει με βάση την δυναμική του κόσμου της,το μέγεθος και την ιστορία της, μέσα όμως απο στέρεες βάσεις, την ανάπτυξη των υποδομών, υπομονή, οργάνωση, συγκεκριμένο πλάνο και χρονοδιάγραμμα και άρτιες γηπεδικές εγκαταστάσεις, ώστε να την παραδώσουμε πιο μεγάλη στα παιδιά και τα εγγόνια μας, η επιφυλακτικότητα που πηγάζει από το παρελθόν δεν μπορεί να επηρεάζει το παρόν και να εμποδίζει το μέλλον της ομάδας μας.
Κ.Τζήμα, η λέσχη φίλων της Νίκης Βόλου 1924 σας καλωσορίζει στην όμορφη πόλη του Βόλου. Θα είμαστε δίπλα σας ώστε η αγαπημένη μας ομάδα, μέσα απο ενότητα, να πορευτεί με επιτυχίες στο 5ετές πλάνο που έχετε εκπονήσει!".