"Εγγυώμαι ότι ο Πύρασος θα είναι κι αύριο δυνατός”
- Published in Γ' Εθνική
Ο Πύρασος πλήρωσε τον κακό δεύτερο γύρο και έχασε τη μάχη της παραμονής, έχοντας “αυτοκτονήσει” με την εντός έδρας ισοπαλία κόντρα στον υποβιβασμένο Οπούντιο δύο αγωνιστικές πριν το φινάλε. Η ομάδα της Ν. Αγχιάλου έχει γενική συνέλευση με διοικητικό-οικονομικό απολογισμό την ερχόμενη Δευτέρα κι εκλογές για τα τέλη Μαΐου και ο πρόεδρος Θοδωρής Στάμος, που είναι επικεφαλής της διοίκησης τα τελευταία δέκα χρόνια, με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, έδωσε το μήνυμά του. Όπως έγραψε χαρακτηριστικά “δυστυχώς η πορεία του Πυράσου μας στις εθνικές κατηγορίες, προσωρινά, τελείωσε. Έχοντας δώσει κυριολεκτικά τα πάντα για την ομάδα μας, εγγυώμαι προσωπικά ότι ο Πύρασος μας θα είναι κι αύριο δυνατός”.
Tagged under
