Αποχώρησε ο πρόεδρος του Θεσπρωτού
- Published in Γ' Εθνική
Διοικητικές εξελίξεις στην ομάδα της Ηγουμενίτσας, καθώς αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα της Κυριακής με αντίπαλο τον Αχέρoντα Καναλακίου ο ισχυρός άνδρας του Θεσπρωτού Σάββας Θωμάζος δήλωσε πως αποχωρεί. Μάλιστα σήμερα, η ομάδα εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί θερμά τον μέχρι πρότινος πρόεδρο, αναγνωρίζοντας παράλληλα το σημαντικό έργο που επετέλεσε. Αναλυτικά: «Το Δ.Σ. του Α.Σ. Θεσπρωτός, ευχαριστεί τον μέχρι πρότινος πρόεδρο κ. Σάββα Θωμάζο για τη προσφορά του στο σύλλογο τη φετινή αγωνιστική περίοδο 2015-16. Η συμβολή του ήταν καθοριστική στη πετυχημένη πορεία της ομάδος αφήνοντας παρακαταθήκη για το μέλλον».