"Καρκινώματα πέριξ της ομάδας πολεμάνε την προσπάθεια από την πρώτη στιγμή"
- Published in Γ' Εθνική
Στα όσα συνέβησαν μεσοβδόμαδα μετά την ήττα από τον Απόλλωνα στάθηκε ο Κώστας Βελιτζέλος, κάνοντας αναφορικά για άτομα κοντά στην ομάδα που την πολεμάνε. Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπο:
“Το σημερινό παιχνίδι μόνο εύκολο δεν ήταν, και γιατί όσα περάσαμε μέσα στην εβδομάδα με τον αποκλεισμό και γιατί πρόκειται ο Οπούντιος για μια πολύ καλή ομάδα. Μέσα στην εβδομάδα πληγώθηκε το εγώ μας τόσο πολύ που δεν χωρούσε άλλη τέτοια εικόνα. Θεωρώ δίκαιη την επικράτησή μας.
Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε το καλοκαίρι, σίγουρα με λάθη αλλά με πολλή ειλικρίνεια με πολύ μεγάλο κόπο ορισμένων ανθρώπων και η προσπάθεια δεν πρόκειται να σταματήσει πουθενά., Δεν σας κρύβω ότι μετά το αποτέλεσμα ακολούθησαν πολλές συζητήσεις με τα παιδιά. Αυτό που συνέβη μετά το παιχνίδι, μας πείραξε πάρα πολύ. Τη δύναμή μου την άντλησα από τον Γιώργο Μαστρογιάννη που τα έβαλε με τον καρκίνο. Δηλώνω ότι καρκινώματα υπάρχουν πέριξ της ομάδας και πολεμάνε αυτή την προσπάθεια, σχεδόν από την πρώτη στιγμή. Είμαστε εδώ για να βγάλουμε την ομάδα όσο πιο ψηλά, να είναι σίγουροι όλοι πως με πολύ μεγάλη ειλικρίνεια θα συνεχιστεί. Αν καταφέρουν κάποιοι να διώξουν ανθρώπους σαν τον Βούλγαρη από το ποδόσφαιρο, θα είναι μεγάλο πλήγμα. Οι άνθρωποι της διοίκησης μετά από πολλά χρόνια κάνουν τη μοναδική ειλικρινή προσπάθεια, είναι από ανθρώπους που ματώνουν. Να δώσω πραγματικά συγχαρητήρια στους φιλάθλους. Το χειροκρότημα στο ξεκίνημα βοήθησε πολύ τα παιδιά. Ήταν ένα αγκάλιασμα που το περιμέναμε, το θέλαμε, το χρειαζόμασταν. Όταν φύγουμε από εδώ, θα έχουμε τη συνείδησή μας ότι δεν βλάψαμε κανέναν, ότι δουλέψαμε πολύ. Δεν πειράζει όμως, μαθημένοι είμαστε. Αυτή τη δουλειά τους και εμείς τη δουλειά μας”.
Ματθαίου: "Περίμενα πολύ καιρό αυτή τη στιγμή"
Για τους παίκτες της Νίκης μίλησε ο Άγγελος Ματθαίου που σήμερα έκανε ντεμπούτο στη Γ' Εθνική. Ο 16χρονος παίκτης τόνισε: “Ήταν μια συμμετοχή που την περίμενα εδώ και πολύ καιρό, δουλεύω πολύ στις προπονήσεις, είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν δίκαιη η νίκη μας σήμερα, συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου γιατί μέσα στην εβδομάδα περάσαμε κι ακούσαμε πολλά και δείξαμε στο γήπεδο τι αξίζουμε”.