Logo
Print this page

Στη μνήμη του Αλέξανδρου...

Μετά την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο και λίγα δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσει το χθεσινό ντέρμπι στο γήπεδο “Π. Μαγουλάς”, οι ποδοσφαιριστές της Νίκης, με επικεφαλής τον Φίλιππο Σκοπελίτη, κατευθύνθηκαν προς την κερκίδα της Θύρας 3, εκεί όπου οι οπαδοί -ως συνήθως- είχαν αναρτήσει πανό με τη φωτογραφία του αδικοχαμένου αδερφού του, Αλέξανδρου. Στο ντεμπούτο του με την κυανόλευκη φανέλα, ο Φίλιππος εναπόθεσε μία ανθοδέσμη κι ασπάστηκε τη φωτογραφία, το ίδιο έκαναν και οι συμπαίκτες του. Δείτε μερικές φωτογραφίες:

 

 

P1850815

P1850816

P1850817

P1850818

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]