Διαμαρτύρεται για τη φιλοξενία και το διαιτητή η ΑΕ Καραϊσκάκης!
- Published in Γ' Εθνική
Βγαίνει από πάνω η ΑΕ Καραϊσκάκης! Μετά τη λήξη του αγώνα στο "Π. Μαγουλάς" εξέδωσε ανακοίνωση που κάνει λόγο για αλλοίωση αποτελέσματος λόγω του διαιτητή Τίκα και αναφέρεται στη φιλοξενία που έτυχε η αποστολή της στο Βόλο. Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Διαμαρτυρόμαστε έντονα για όσα συνέβησαν στον αγώνα της ομάδας μας με την Νίκη Βόλου και καταγγέλλουμε τη συμπεριφορά, τις βιαιοπραγίες, τους προπηλακισμούς και την απόλυτη τρομοκρατία κατά των ποδοσφαιριστών μας και των ανθρώπων της ομάδας μας, πρωτοστατώντας του προέδρου της Νίκης Βόλου κου Βούλγαρη και δεύτερον κατά του διαιτητή της συνάντησης κου Τίκα για αλλοίωση αποτελέσματος, για μονομερή και παντελή έλλειψη πειθαρχικού ελέγχου, για μη καταλογισμό καταφανέστατο πέναλτι αλλά και δήλωσή του για τον φόβο του να γράψει στο φύλλο αγώνα όσα διαδραματίστηκαν μπροστά στα μάτια του μην τυχόν και δυναμιτίσει το κλίμα αφού ο αγώνας έχει τελειώσει. Άξιος, πρέπει να προβιβαστεί.
ΥΓ. Προφανώς δεν θέλουμε να φανταστούμε ότι η κινητικότητα των τελευταίων ημερών μεταξύ των ΕΠΣ έπαιξε ρόλο για όσα συνέβησαν σήμερα για τα οποία θα επανέλθουμε προσεχώς.