Με 18 παίκτες στο Καναλάκι
- Published in Γ' Εθνική
Με 18 παίκτες αναχωρεί το απόγευμα του Σαββάτου για το νομό Πρέβεζας ο Ρήγας Φεραίος όπου θα διανυκτερεύσει ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τον Αχέροντα Καναλακίου. Εκτός αποστολής έμεινε ο Γκίκα ο οποίος δεν εξασφάλισε άδεια από το στρατό, οι τιμωρημένοι Βουραζέρης, Γουτούλης, ενώ στις επιλογές του Λάκη Μπακάλη είναι οι Σέττος, Γκάγκας που είχαν μικροπροβλήματα τραυματισμών τις προηγούμενες ημέρες. Αναλυτικά η αποστολή αποτελείται από τους παρακάτω 18 παίκτες: Αλεξίου, Αποστολίδη, Γεωργατζή, Γκάγκα, Γούτσιο, Ζενούνι, Κεφαλά, Κορέτα, Λάμπρου, Πάσχο, Ρίκκο, Σέττο, Σπαθή, Σφάκα, Τσίπη, Τσουμπέκο, Χατζή, Χατζηαθανασίου.
Tagged under