Logo
Print this page

"Ευχαριστούμε τους φιλάθλους που ταξίδεψαν ως την Άρτα"

Οι φίλαθλοι της Νίκης την ακολούθησαν και στην Άρτα χθες και η διοίκηση του κυανόλευκου συλλόγου με ανακοίνωση, θέλησε να τους ευχαριστήσει. Όπως αναφέρεται "η διοίκηση του συλλόγου αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους φιλάθλους που, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, ταξίδεψαν ως την Άρτα, για να βρεθούν κοντά στην αγαπημένη μας ομάδα και να δώσουν ώθηση στους ποδοσφαιριστές μας. Για άλλη μία φορά, η συμπεριφορά τους ήταν υποδειγματική".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]