Παρελθόν ο Γρηγορίου από τον πάγκο του Ατρομήτου
- Published in Superleague
Παρελθόν από τον πάγκο του Ατρομήτου αποτελεί ο Μιχάλης Γρηγορίου μετά τη νέα ήττα, έκτη σε εννιά ματς, στο πρωτάθλημα από τον Ηρακλή. Η ομάδα του Περιστερίου έδειχνε ανήμπορη να σηκώσει κεφάλι και επί εννέα αγωνιστικές (μαζί με το ματς κυπέλλου) εμφανίστηκε κατώτερη των περιστάσεων, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί αναγκαία η αλλαγή προπονητή. Το πρώτο όνομα στη λίστα της διαδοχής είναι αυτό του Τραϊανού Δέλλα.
Η σχετική ανακοίνωση της ΠΑΕ Ατρόμητος αναφέρει: «Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον Μιχάλη Γρηγορίου. Ο προπονητής συναντήθηκε σήμερα το πρωί με τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλο κι έπειτα από διεξοδική συζήτηση πρυτάνευσε η άποψη ότι το καλό της ομάδας επιτάσσει το τέλος της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.
Η ΠΑΕ Ατρόμητος τον ευχαριστεί θερμά για την συνεργασία και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του. Ο Μιχάλης Γρηγορίου επέδειξε κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην ομάδα μας ήθος, επαγγελματισμό, ευσυνειδησία και εργατικότητα. Επί ημερών του η ομάδα μας κατέκτησε την πρώτη ευρωπαϊκή πρόκριση της ιστορία της. Ευχαριστούμε επίσης και τους συνεργάτες του Δημήτρη Τσίτο, Γιάννη Γεωργιάδη, Λευτέρη Τσουκαλά, Βασίλη Καλογιάννη.
Μιλώντας στο atromitosfc.gr ο Μιχάλης Γρηγορίου τόνισε τα εξής: «Θέλω να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό της ΠΑΕ αλλά και του ποδοσφαιρικού τμήματος μηδενός εξαιρουμένου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε.Τους παίκτες για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν από την πρώτη μέρα που ήμασταν μαζί. Τον κόσμο που φάνηκε το επίπεδο του όταν η ομάδα ήταν στα πολύ δύσκολα. Ιδιαίτερη μνεία θέλω να κάνω όμως στον κύριο Γιάννη Αγγελόπουλο και στον πρόεδρο της ομάδας κύριο Γιώργο Σπανό γιατί αυτοί οι άνθρωποι σπανίζουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε από οποιοδήποτε πόστο με το ποδόσφαιρο πρέπει να τους κρατάμε και να τους ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν για πάντα στο χώρο».
