Χωρίς αγώνα πέρασε στη β' φάση του Κυπέλλου Ελλάδος ο Ολυμπιακός Βόλου
- Published in Football League
Χωρίς αγώνα στην α' φάση του Κυπέλλου Ελλάδος ο Ολυμπιακός Βόλου. Ύστερα από την κλήρωση σήμερα το πρωί, τα ζευγάρια που προέκυψαν είναι Αγροτικός Αστέρας-Καλλιθέα και Αχαρναϊκός-Τρίκαλα. Οι νικητές των δύο αυτών ζευγαριών, μαζί με τις υπόλοιπες 16 ομάδες της Football League που πέρασαν "μπάι", θα παίξουν με τις 16 της Super League στη β' φάση των "32", σε ομίλους. Έτσι, αναμένεται να επισημοποιηθεί η αρχική συμφωνία του Ολυμπιακού Βόλου για φιλικό με τον Πύρασο στη Ν. Αγχίαλο την Τετάρτη 9/9.
Last modified onFriday, 04 September 2015 11:51
Tagged under
