Κόντρα στη Γαλλία η εθνική Εφήβων στη 2η ημέρα του τουρνουά στο Βόλο
- Published in Μπάσκετ
Ικανοποιημένος κυρίως από την εικόνα της ομάδας του στο δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης με την Ιταλία -χθες στην πρεμιέρα του διεθνούς τουρνουά που γίνεται στο κλειστό της Νέας Ιωνίας στο Βόλο- εμφανίστηκε ο προπονητής της Εθνικής Εφήβων (U18), Ηλίας Παπαθεοδώρου. To σημερινό πρόγραμμα είναι Σερβία-Ιταλία στις 18:00 και Ελλάδα-Γαλλία στις 20:30.
«Τα τελευταία τρία φιλικά που έχουμε να παίξουμε είναι πάρα πολύ σημαντικά για εμάς με την έννοια ότι είναι τα πιο κρίσιμα πριν την έναρξη του Ευρωπαϊκού. Κάναμε ένα κακό πρώτο ημίχρονο κυρίως από πλευράς ενέργειας και διάθεσης στο δεύτερο δεκάλεπτο. Χάσαμε αρκετά αμυντικά ριμπάουντ και δεν είχαμε την επιθυμία που έπρεπε για το παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο όμως άλλαξε το συγκεκριμένο κομμάτι, πήγαμε πολύ καλά στην άμυνα, πήραμε όλες τις διεκδικούμενες μπάλες, ήμασταν λίγο καλύτεροι στην λειτουργία μας στην επίθεση, δεν πήγαμε σε επιθέσεις τριών πόντων πάρα πολλές όπως στο πρώτο ημίχρονο, με αποτέλεσμα αυτός ο καλός ρυθμός στην άμυνα να μας δώσει και κάποια εύκολα καλάθια στην επίθεση και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις λίγες μέρες που έχουμε μπροστά μας για να βελτιώσουμε την εικόνα μας και την λειτουργία μας και στην επίθεση και στην άμυνα. Δεν υπάρχουν πολλές μέρες, αλλά καθημερινά τα παιδιά προσπαθούν πάρα πολύ. Θέλω να πιστεύω πως στην έναρξη του ευρωπαϊκού θα είμαστε σχετικά έτοιμοι για το πρώτο μας παιχνίδι».
Ερωτηθείς για το τι πρέπει να βελτιώσει η ομάδα εν όψει του Ευρωπαϊκού, απάντησε: «Στην άμυνα χρειαζόμαστε μεγαλύτερη επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Να χρησιμοποιήσουμε παραπάνω τα χέρια μας. Δεν έχουμε πολύ μεγάλα σώματα αν εξαιρέσουμε τον Παπαγιάννη. Είμαστε μια ομάδα με μέτριο μέσο όρο ύψους και αν δεν επικοινωνήσουμε και δεν χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας θα παρουσιαστούν προβλήματα. Στην επίθεση πρέπει να βρούμε καλύτερο ρυθμό να έχουμε καλύτερες επιλογές και να καταλάβουμε που πραγματικά υπάρχει το πλεονέκτημα. Οι αποφάσεις που θα πάρουμε θα είναι πολύ κρίσιμες για τον τρόπο που θα εκδηλώσουμε την επίθεσή μας. Αλλά το σημαντικότερο είναι να είμαστε κάθε μέρα πολύ σκληροί και δυνατοί στην άμυνά μας».
Για το τι θέλει να «κρατήσουν» οι παίκτες του είπε: «Θέλουμε να κρατήσουμε από το δεύτερο ημίχρονο την άμυνά μας, την επιθυμία που είχαμε να παίξουμε δυνατά, να χρησιμοποιήσουμε τα σώματά μας να ελέγξουμε τα ριμπάουντ και στην επίθεση αυτό που μας ενδιαφέρει ήταν οι σωστές αποφάσεις που πήραμε. Σε γενικές γραμμές ήταν καλές, κάναμε λίγα λάθη, είχαμε δημιουργία τελειώσαμε με δεκαέξι ασίστ… Θέλαμε μέσα από την ομαδική λειτουργία να βγάλουμε το ταλέντο κάποιων παιδιών και από κει και πέρα προχωράμε βήμα βήμα».
Αναφερόμενος στο δεύτερο παιχνίδι του τουρνουά με την Γαλλία, αλλά και στον τραυματία, Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, σχολίασε: «Η Γαλλία είναι πολύ αθλητική ομάδα, με τεράστια σώματα και θα είναι ένα πολύ καλό τεστ για εμάς, διαφορετικού επιπέδου σε σχέση με αυτό κόντρα στην Ιταλία. Ο Βασίλης θα πάει μέρα με τη μέρα. Θα βλέπουμε το κατά πόσο το πόδι του αντέχει την επιβάρυνση της προπόνησης και αναλόγως θα πράττουμε στα παιχνίδια. Επειδή το τουρνουά είναι πάρα πολύ μεγάλο θα έχει αρκετά παιχνίδια και ο Βασίλης έχει μείνει περίπου 25 μέρες εκτός γηπέδου θέλει πολύ μεγάλη προσοχή».
