Logo
Print this page

Το ποινολόγιο της ΕΠΣΘ

 

Ανακοινώθηκαν από την ΕΠΣΘ οι ποινές στους ποδοσφαιριστές από τους αγώνες της πρεμιέρας και αυτούς του Κυπέλλου την Τετάρτη. Αναλυτικά τιμωρήθηκαν: Με 4 αγωνιστικές ο Γάκας του Αχιλλέα, με 3 αγωνιστικές ο Νικηφοράκης των Μυρμιδόνων, με 1 αγωνιστική οι Βλαχάβας (Δάφνη), Βογιατζής (Δήμητρα), Χρ. Γκάμπας (Μυρμιδόνες), Σίμος (Αγχίαλος) και αναφορικά με τη Β' ΕΠΣΘ, με 1 αγωνιστική ο Καράνταγλης του Παγασητικού. Από τα ματς Κυπέλλου της Τετάρτης, ο Τσιαμπαλής-Σουάρεζ με 1 αγωνιστική λόγω της κόκκινης κάρτας στο ματς Σαρακηνός-Νίκη Βόλου.

 

Last modified onFriday, 13 November 2015 09:44
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]