Logo
Print this page

Αγιασμός στους διαιτητές της ΕΠΣΘ

Σήμερα Δευτέρα και ώρα 19:00 στην αίθουσα της ΕΠΣ Θεσσαλίας θα γίνει η εβδομαδιαία επιμορφωτική συγκέντρωση των διαιτητών. Επίσης θα πραγματοποιηθεί η επίσημη έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής περιόδου με την τέλεση του καθιερωμένου αγιασμού. Η παρουσία όλων των διαιτητών είναι υποχρεωτική, θα τηρηθεί απουσιολόγιο και θα κοινοποιηθεί στην ΚΕΔ της ΕΠΟ, σύμφωνα με τον Κανονισμό Διαιτησίας και θα αποτελεί κριτήριο για τους ορισμούς των τοπικών πρωταθλημάτων.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]