Τρεις παίκτες από το Ριζόμυλο ...στο Αρμένιο
- Published in ΕΠΣΘ
Τρεις παίκτες που πέρυσι αγωνίστηκαν με τον Αστέρα Ριζομύλου, ανήκουν πλέον στη Δόξα Αρμενίου και συμμετέχουν με τους "κιτρινόμαυρους" στη Β' Κατηγορία της ΕΠΣ Λάρισας. Πρόκειται για τον υψηλόσωμο κεντρικό αμυντικό, Τίμο Σεσκλιώτη (φωτογραφία), τον τερματοφύλακα Δημήτρη Κουβελά και τον έμπειρο επιθετικό Βασίλη Ξέρα, ενώ αναφορικά με τους πρώην ποδοσφαιριστές μαγνησιώτικων συλλόγων, στους προαναφερθέντες προστίθεται και ο αμυντικός Γιώργος Ζούκας που ανήκε στον Διαγόρα Στεφανοβικείου.
