noodles volos banner

Θα κρατάνε τους σκόρερ οι διαιτητές για να βραβεύσει η ΕΠΣΘ τους καλύτερους

  • Published in ΕΠΣΘ

Η ΕΠΣΘ έχει την πρόθεση να βραβεύει στο τέλος κάθε αγωνιστικής περιόδου τους πρώτους σκόρερ των πρωταθλημάτων, κάτι βεβαίως που έπρεπε εδώ κι αρκετά χρόνια να γίνεται, όχι μόνο για τους σκόρερ αλλά γενικότερα για όλους όσοι έχουν "ματώσει" στα γήπεδα του τοπικού ποδοσφαίρου για πάρα πολλά χρόνια. Κι αυτή είναι η δική μας πρόταση, να τιμηθούν ποδοσφαιριστές ή παράγοντες ή προπονητές ή διαιτητές που για δεκαετίες έχουν τιμήσει τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και έχουν προσφέρει τα μέγιστα.
Η αρχή θα γίνει με τους αρχισκόρερ. Επειδή στα φύλλα αγώνων αναγράφεται μόνο το σκορ και όχι ο παίκτης που σκόραρε και για να υπάρξει αξιοπιστία -έχουν παρατηρηθεί πολλές φορές "παραποιήσεις" των σκόρερ για να βγει "ο δικός μας παίκτης πρώτος"- η ΕΠΣΘ θα δίνει στους ρέφερι ειδικό έντυπο να συμπληρώνουν σε κάθε αναμέτρηση. Μάλιστα, υπάρχει σχετική αναφορά στην προκήρυξη του νέου πρωταθλήματος για το συγκεκριμένο θέμα, στο οποίο αναφέρεται: "Στον  ποδοσφαιριστή που θα πετύχει τα περισσότερα τέρματα σε κάθε κατηγορία θα απονεμηθεί ειδικό αναμνηστικό. Για το λόγο αυτό, ο διαιτητής κάθε αναμέτρησης είναι υποχρεωμένος να συμπληρώνει ειδικό έντυπο, το οποίο θα του παρέχεται από την Ένωση μαζί με το φύλλο αγώνος".

Φ.Γ.