Logo
Print this page

Ίδιο το δ.σ., πρόεδρος ο Λασκαράκης

 

Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΣΘ σε σχέση με το προηγούμενο. Στη θέση του προέδρου είναι ο Περικλής Λασκαράκης και σε αυτή του γενικού γραμματέα ο Μίλτος Καλόγηρος. Ύστερα από τις αρχαιρεσίες της Παρασκευής 9 Οκτωβρίου και με βάση το καταστατικό της ΕΠΣ Θεσσαλίας, συνήλθε το νέο ΔΣ και σε μυστική ψηφοφορία συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:
Πρόεδρος: Λασκαράκης Περικλής, Α’ Αντιπρόεδρος: Βελάνης Δημήτριος, Β’ Αντιπρόεδρος: Οικονόμου Χρήστος, Γεν. Γραμματέας: Καλόγηρος Μιλτιάδης, Ταμίας: Φραντζής Δημήτριος, Αναπλ. γραμματέας: Τσιαμήτας Βασίλειος, Αναπλ. ταμίας: Αγγελόπουλος Αθανάσιος, Μέλη: σταντίνου Στέφανος, Κλόντζας Ιωάννης-Δημήτριος, Λαμπρογιώργος Δημήτριος, Παπαεμμανουηλίδης Παντελής.

"Η νέα διοίκηση θα εισάγει νέα ήθη και νοοτροπίες"
Στην πρώτη της ανακοίνωση, η νέα διοίκηση αναφέρει: "Εμείς η νεοεκλεγείσα διοίκηση της ΕΠΣ Θεσσαλίας αφού συσταθήκαμε σε σώμα θεωρούμε πρώτιστο καθήκον μας, αφενός μεν, να ευχαριστήσουμε ολόψυχα το σύνολο των Σωματείων μελών μας τα οποία με πρωτοφανή μαζικότητα συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, αφετέρου δε, να εκφράσουμε την βαρύτατη συναίσθηση ευθύνης που μας διακατέχει, κατόπιν της ισχυρότατης πλειοψηφίας και αποδοχής που μας επιφύλαξαν δια της ψήφου.Θέλουμε επίσης να διαβεβαιώσουμε το σύνολο των Σωματείων μελών μας ότι ως η νέα διοίκηση της Ενώσεως μας, θα είμαστε καθημερινά στο πλευρό τους, εισάγοντας νέα ήθη και νοοτροπίες και εξαφανίζοντας τακτικές αποκλεισμού και αδικίες του παρελθόντος. Είμαστε εδώ για όλους εσάς. Είμαστε εδώ από εσάς. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!".

 

Last modified onSunday, 11 October 2015 15:51
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]