noodles volos banner

Ευχάριστα τα νέα από την ΕΠΟ για άρση της τιμωρίας μετά τις εκλογές!

  • Published in ΕΠΣΘ

Ευχάριστα ήταν τα νέα από την ΕΠΟ που έμαθαν πρώτοι οι τρεις άνδρες της εκλογικής επιτροπής της ΕΠΣΘ, Νίκος Τσεκούρας, Αποστόλης Καραδήμος και Λάμπρος Τάσιου. Xθες μετέβησαν στην Αθήνα και τα γραφεία της Ομοσπονδίας όπου συνάντησαν τα κορυφαία στελέχη της και μεταξύ των άλλων, τον πρόεδρο Γιώργο Γκιρτζίκη. Αυτό που τους είπε -και θα ενημερώσουν σήμερα τα σωματεία στην άτυπη γενική συνέλευση- είναι πως η ποινή της ΕΠΣΘ θα αρθεί από την ΕΠΟ με απόφαση της Επιτροπής Εκτάκτων Θεμάτων αμέσως μετά την εκλογική διαδικασία με έναν όρο: τα έντεκα μέλη του νέου διοικητικού συμβουλίου να υπογράψουν έγγραφο στο οποίο θα αναφέρεται πως θα αποσύρουν όλες τις νομικές ενέργειες και δεν θα στραφούν ξανά στο μέλλον κατά της Ομοσπονδίας. Επίσης, στους τρεις που πήγαν στην ΕΠΟ (ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου, ο παράγοντας του Πανιωνίου Νέας Ιωνίας και ο πρόεδρος του Αχιλλέα Αχιλλείου!!!), αναφέρθηκε πως εφόσον η προκήρυξη του πρωταθλήματος είναι έτοιμη, τότε η έγκρισή της από την ΕΠΟ μπορεί να γίνει αμέσως, στις επόμενες ημέρες και όχι ένα μήνα όπως κανονικά χρειάζεται, ώστε σύντομα να γίνει η έναρξη της σεζόν στο μαγνησιώτικο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Εν κατακλείδι, η σεζόν θα αρχίσει μέσα στον Οκτώβριο!!!

Last modified onWednesday, 30 September 2015 10:16