Λαγός: "Θέλουμε να κάνουμε την υπέρβαση"
- Published in Superleague
Στόχος του Παναθηναϊκού του χρόνου είναι να κάνει την υπέρβαση και πέραν από μιας καλής πορείας στην Ευρώπη, να φτάσει και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, όπως τόνισε στο sport-fm.gr ο Τάσος Λαγός.
Ο μέσος των "πρασίνων" μίλησε στον Νίκο Παγκάκη τόσο για το πώς κυλά η προετοιμασία μέχρι στιγμής, όσο και για τις βλέψεις που έχει για τη νέα σεζόν, η οποία... πλησιάζει, τουλάχιστον όσον αφορά το Champions League.
Συγκεκριμένα είπε: «Το αποτέλεσμα του πρώτου φιλικού δεν παίζει ρόλο. Ήταν μια καλή προπόνηση για όλους, θέλαμε να τεστάρουμε την αντοχή μας, να δούμε σε τι σημείο βρισκόμαστε. Παίξαμε όλοι από 45' και αυτό που κρατάμε είναι η διάθεση για ποδόσφαιρο που έχουμε. Ακόμα είναι νωρίς να βγάλουμε συμπεράσματα, αλλά όλα κυλούν μια χαρά. Η ομάδα έχει κορμό τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ φέτος ενισχυθήκαμε καλά και γρήγορα, είμαστε από νωρίς όλοι μαζί. Θέλουμε να κάνουμε την υπέρβαση.
Στόχος δεν είναι μόνο η ευρωπαϊκή πορεία, σίγουρα θέλουμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα, οι συγκυρίες είναι καλύτερες, γιατί δουλεύουμε καλύτερα, είμαστε από νωρίς όλοι μαζί, έχουν ήδη γίνει μεταγραφές. Ίσως μπορούμε φέτος να κάνουμε κάτι καλύτερο, όλοι αυτό θέλουμε. Σκεφτόμαστε την Ευρώπη, ο Παναθηναϊκός έχει μάθει να ζει με την Ευρώπη, δεν γίνεται να πούμε εκεί όχι. Είναι τα πρώτα παιχνίδια που έρχονται και θέλουμε να 'μαστε έτοιμοι για να προκριθούμε".
sportfm.gr