Logo
Print this page

Κοπή πίτας κι επιμορφωτικό σεμινάριο από τον Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ.

Την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου, ο ιππικός όμιλος Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ. καλωσόρισε το καινούργιο έτος με την καθιερωμένη κοπή πίτας και την πρώτη ημερίδα ιππικής δεξιοτεχνίας και υπερπήδησης εμποδίων. Στην ημερίδα διακρίθηκαν οι Ο. Μπαρμπούτη και Δ. Καπανιάρης στις μικρές κατηγορίες Δεξιοτεχνίας και η Ν. Τσούνη στη μεγαλύτερη κατηγορία και στα εμπόδια. Υπέροχες όμως ήταν όλες οι διαδρομές και των υπολοίπων αθλητών. Στα πλαίσια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο απο την εθνική κριτή Σ. Ιωαννίδου, η οποία έκρινε και τους αγώνες. Ο Όμιλος "την ευχαριστεί θερμά για τις συμβουλές και την υποστήριξή της, όπως επίσης όλους όσοι παρευρέθηκαν στη διοργάνωση".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]