noodles volos banner

Το "ευχαριστώ" του Γιώργου Τσάμη

Ο 16χρονος Γιώργος Τσάμης αφήνει τον Πύρασο για να αγωνιστεί στην ομάδα Κ17 του Πανθρακικού και σε προσωπική του δήλωση στην ιστοσελίδα της αγχιαλίτικης ομάδας, εξέφρασε τις προσωπικές του ευχαριστίες. Όπως αναφέρει "θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που είχα στον Πύρασο, στην ακαδημία και την πρώτη ομάδα και ιδιαίτερα τον Στέλιο Αρσένο που πίστεψε σε εμένα και με βοήθησε πολύ, θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Θοδωρή Στάμο και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου που με στήριξαν, τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Νιώθω την ομάδα του Πυράσου σαν δεύτερο σπίτι μου, εδώ έμαθα να παίζω ποδόσφαιρο, εδώ ανδρώθηκα και πάντα θα παρακολουθώ την πορεία του συλλόγου".