Το "ευχαριστώ" του Γιώργου Τσάμη
- Published in Ποδόσφαιρο
Ο 16χρονος Γιώργος Τσάμης αφήνει τον Πύρασο για να αγωνιστεί στην ομάδα Κ17 του Πανθρακικού και σε προσωπική του δήλωση στην ιστοσελίδα της αγχιαλίτικης ομάδας, εξέφρασε τις προσωπικές του ευχαριστίες. Όπως αναφέρει "θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που είχα στον Πύρασο, στην ακαδημία και την πρώτη ομάδα και ιδιαίτερα τον Στέλιο Αρσένο που πίστεψε σε εμένα και με βοήθησε πολύ, θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Θοδωρή Στάμο και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου που με στήριξαν, τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Νιώθω την ομάδα του Πυράσου σαν δεύτερο σπίτι μου, εδώ έμαθα να παίζω ποδόσφαιρο, εδώ ανδρώθηκα και πάντα θα παρακολουθώ την πορεία του συλλόγου".
Tagged under
Related items
-
Την παραμονή τεσσάρων παικτών ανακοίνωσε ο Πύρασος
in Α' ΕΠΣΘ
-
Βαγγόπουλος: Αλίμονο αν ο Πύρασος δεν πρωταγωνιστεί
in Α' ΕΠΣΘ
-
Νέος προπονητής του Πυράσου ο Μιχάλης Βαγγόπουλος
in Α' ΕΠΣΘ
-
Απόλαυσαν γονείς και παιδιά την τελετή λήξης της ακαδημίας του Πυράσου
in ΕΠΣΘ
-
Διαφορετική η φετινή τελετή λήξης της ακαδημίας του Πυράσου
in ΕΠΣΘ
-
Πριν δέκα χρόνια ο Κ. Πολυχρονίου παρέδωσε το Κύπελλο του πρωταθλητή στον Πύρασο
in Ρετρό
-
Από τον Λευτέρη Δενέλαβα ... στον Γιάννη Ζαχαράκη
in Α' ΕΠΣΘ
-
Συγκεντρώθηκαν τρόφιμα και χρήματα στο τουρνουά του Πυράσου
in Α' ΕΠΣΘ
-
Οργή Πύρασου για τη διαιτησία Νικόπουλου
in Α' ΕΠΣΘ
-
Πύρασος: "Καταδικάζουμε τη βία, δε μας εκφράζει"
in Α' ΕΠΣΘ
