Logo
Print this page

Τζήμας: «Είμαι πολλά επίπεδα πιο ψηλά από τον Μαρινάκη»!

Στο Blue Heart ο πρόεδρος της ποδοσφαιρικής Νίκης κ. Τζήμας τόνισε  παράλληλα ότι από την αρχή τον έχει χαροποιήσει το γεγονός ότι οι φίλαθλοι δε σκέφτονται ποτέ το ενδεχόμενο συγχώνευσης, αναφέροντας ως αντίθετο παράδειγμα τον Πιερικό, ενώ παραδέχτηκε ότι αν δε γίνουν τα έργα στο γήπεδο, θα έχει αποτύχει αυτός και η διοίκησή του.

Εκθείασε δε τον κόσμο, αναφέροντας: «Λέω σε γνωστούς μου στη Θεσσαλονίκη για την τεράστια αγάπη του κόσμου, την οποία δεν μπορείς να συλλάβεις από πού προέρχεται, παρότι ο κόσμος έχει προδοθεί».  

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είμαι πιο σκληρός από τη πέτρα, την πέτρα τη σπας, τον Τζήμα ποτέ. Θα μπορούσα να σκοτώσω άνθρωπο, για να υπερασπιστώ τη φανέλα της Νίκης. Να μην τολμήσουν να μας αγγίξουν, καλύτερα να ποντάρουν σε κάποια αποτυχία μας».

Σε ερώτηση αν θα μπορούσε να τα βάλει με οποιονδήποτε, ακόμη και με τον Μαρινάκη, για τη Νίκη, έδωσε την εξής εκπληκτική απάντηση: «Αν συγκρίνω τον εαυτό μου με τον Μαρινάκη, ο κύριος Τζήμας είναι πολλά επίπεδα πιο ψηλά και δεν εννοώ οικονομικά».

Τέλος υπογράμμισε ότι ο γιος του, που θα έρθει στη Νίκη, όπως όλα δείχνουν, για να καλύψει τη θέση του τερματοφύλακα, αγαπάει τη φανέλα της ομάδας και διαβάζει πολύ την ιστορία της, ενώ είπε ότι ο κ. Μπίλης είναι ο πιο φανατικός απ’ όλους. Φυσικά, δεν παρέλειψε ν’ αναφερθεί και στο θέμα του γηπέδου, για το οποίο είπε ότι μέχρι τα Χριστούγεννα, μαζί με τη θετική απόφαση για την εκκαθάριση, θα έχει γίνει ένα συνολικό πλάνο για την ομάδα, ενώ συμπλήρωσε πως δε θα εκμεταλλευτεί άλλα πράγματα, για να βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος. 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]