noodles volos banner

«Η Νίκη είναι ο μεγάλος αδερφός που έψαχνα»

Με αφορμή την πρώτη μέρα λειτουργίας του ραδιοσταθμού Blue Heart υπό την αιγίδα της διοίκησης της Νίκης, ο πρόεδρος Σάκης Τζήμας φιλοξενήθηκε ζωντανά στο στούντιο του ραδιοσταθμού.

Αυτό που ζήτησε είναι να μη γίνεται με το παραμικρό κριτική και οι φίλαθλοι να αγαπούν και να βοηθούν την ομάδα, ενώ ήταν συγκινητικός στην αναφορά του για το Π. Μαγουλάς: «Όταν αγωνίζεσαι σ’ αυτό το γήπεδο, που τρίζουν τα κόκκαλα των παππούδων μας, έρχονται εικόνες στο μυαλό μου από αυτούς που κουβαλούσαν την άμμο και τις πέτρες, για να χτιστεί. Μέσα σ’ αυτό το γήπεδο δεν μπορείς να λες στον άλλον “πέρνα”.

Παράλληλα χαρακτήρισε τη Νίκη ως το μεγάλο αδερφό που έψαχνε: «Η Νίκη για μένα είναι ο αδελφός μου, αυτό που έψαχνα, έναν άνθρωπο που δε στήνεται, που υπερασπίζεται το όνομά του τίμια».

Και συνέχισε:  «Δε θα προσβάλω ποτέ κανέναν ποδοσφαιριστή , αλλά ό,τι πέσει στην αντίληψή μας έχουμε το δικαίωμα να το σταματήσουμε. Καταφέραμε να μονοιάσουμε. Χθες περπατούσα με τον κ. Φάτση στον δρόμο και κάποιος που είχα έντονες συνομιλίες στο fb με συνάντησε και με αγκάλιασε. Εμείς είμαστε συνεπέστατοι. Θα δώσουμε χρήματα στους επαγγελματίες που αξίζουν και τις ευκαιρίες στα νέα παιδιά. Είμαι πολύ ήρεμος και πολύ ευτυχισμένος. Δεν πρέπει να υπάρχει γκρίνια.

Βλέπω μεγάλη αγάπη για την ομάδα. Εγώ δεν πιστεύω ότι υπάρχουν άτομα που θέλουν να κάνουν κακό ή κάνουν από τη μεγάλη τους αγάπη ή από άγνοια. Για να πας σε μία μεγάλη κατηγορία πρέπει να είσαι έτοιμος. Κάνω ραντεβού και για την εκκαθάριση, χωρίς κανείς να ξέρει. Μια πρωτόδικη απόφαση μπορεί εύκολα να σφάλει. Οι τελικές αποφάσεις λένε ότι δικαιούμαστε την εκκαθάριση. Η εξέλιξη θα είναι θετική και μας λύνει τα χέρια».

 

Last modified onTuesday, 26 July 2016 17:39