Λ. Μπακάλης: «Δεν ξεγελιέμαι που πέφτουν μόνο δύο ομάδες»
- Published in Γ' Εθνική
Σε δηλώσεις που έκανε στο magnesiasports ο προπονητής του Ρήγα Φεραίου, Λάκης Μπακάλης, στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας επεσήμανε:
«Μία καινούρια προετοιμασία για μας και σίγουρα πρέπει να μιμηθούμε τα προηγούμενα χρόνια και ειδικά να έχουμε τις βάσεις και τις αρχές της περσινής χρονιάς στον δεύτερο γύρο, όταν και είχαμε μία πάρα πολύ καλή πορεία. Πρέπει να κινηθούμε στους ίδιους ρυθμούς και στο ίδιο επίπεδο. Κέρδος για μένα και επιτυχία είναι μία θέση παραπάνω από την περσινή.
Μας περιμένει μία δύσκολα χρονιά, την οποία παρουσιάζουν όλοι πολύ εύκολη. Εγώ δεν μπαίνω σ’ αυτή τη διαδικασία και δεν ξεγελιέμαι με τίποτα. Έχω δει … όλα τα έργα στο ποδόσφαιρο. Πολλοί σκέφτονται “δύο ομάδες πέφτουν, επομένως δεν είναι κάτι το σοβαρό”. Όλοι θα ενισχυθούν, ενώ ορισμένοι ίσως επαναπαυθούν λόγω μιας καλής πορείας πέρσι. Άρα μας περιμένει μία δύσκολη χρονιά κι ένα δύσκολο έργο. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά, να είναι υγιέστατα τα παιδιά και από κει και πέρα να βγάλουμε το καλύτερο μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Δε θέλω να χάσω μεγάλη δύναμη από το περσινό ρόστερ. Τουλάχιστον η αμυντική και η μεσαία γραμμή είναι σε καλό βαθμό, αλλά στο επιθετικό κομμάτι κάθε χρόνο χτίζουμε και κάθε χρόνο μας φεύγουν οι παίκτες, γιατί πάνε καλά και τους ζητάνε όλες οι ομάδες».
Χρ. Θαν.
