Logo
Print this page

Χωρίς δύο στόπερ το Σάββατο

Μετά τις δύο συνεχόμενες νίκες, ο Αγροτικός Αστέρας έχει σειρά... για τον Ολυμπιακό Βόλου, που έχει μπει στο δρόμο των επιτυχιών και σε αυτόν θέλει να συνεχίσει... Η προσεχής αναμέτρηση είναι το Σάββατο 12/12 για τους "ερυθρόλευκους" και ο προπονητής Σούλης Παπαδόπουλος δεν μπορεί να υπολογίζει δύο από τους τέσσερις κεντρικούς αμυντικούς. Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Αρβανίτης θα εκτίσει μία αγωνιστική τιμωρίας λόγω τεσσάρων κίτρινων καρτών, ενώ ο Ορέστης Νικολόπουλος είναι τραυματίας. Ο Ντάσιος με τον Καραμανλή αναμένεται να αποτελοέσουν το κεντρικό δίδυμο στα μετόπισθεν στο ματς της 12ης αγωνιστικής. Από εκεί και πέρα, ο Αλέξανδρος Νικολιάς άρχισε προπονήσεις, δύσκολα όμως θα βρίσκεται στις επιλογές του προπονητή του για την ενδεκάδα.

Last modified onTuesday, 08 December 2015 10:42
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]