noodles volos banner

Λύθηκε το θέμα με τα δελτία στη Ζάκυνθο

Η δικαίωση ήρθε για την Ζάκυνθο… Το τακτικό διαιτητικό δικαστήριο εφέσεων της ΕΠΟ έκανε δεκτή την ένσταση της Ζακύνθου για τα δελτία της ομάδας. Έτσι η Ζάκυνθος πλέον κατεβαίνει στο πρωτάθλημα με όλα τα "όπλα" ...στη φαρέτρα της αφού όλα πλέον τα δελτία των ποδοσφαιριστών της είναι νόμιμα.
To πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν η Επιτροπή Ιδιότητας Μεταγραφών της ΕΠΟ βασίστηκε στο γεγονός ότι πληρώθηκαν εκπρόθεσμα παράβολα και άλλες οφειλές προς την ΕΠΟ, που σχετίζονται με τις αιτήσεις. Η Ζάκυνθος κατέθεσε έφεση η οποία σήμερα εκδικάστηκε υπέρ της νησιώτική ομάδας. Στο πλευρό της ομάδας του Ιονίου ήταν τόσο ο ΠΣΑΠ, όσο και η ίδια η διοργανώτρια αρχή.
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν για την κυανοκίτρινη ομάδα η οποία στρέφεται πλέον 100% στο παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στον Απόλλωνα στην Ριζούπολη. Η ΠΑΕ ΑΠΣ Ζάκυνθος μέσω της σελίδας της που διατηρεί στο facebook έβγαλε ανακοίνωση για το θέμα αυτό και μάλιστα δημοσίευσε τη σχετική απόφαση του δικαστηρίου.
Αναλυτικά: "Κανονικά στη Ριζούπολη! Έκκληση κάνουμε σε όλους τους Ζακυνθινούς της πρωτεύουσας να βρεθούν την Κυριακή στο πλευρό της ομάδας μας. Όπως αναμενόταν η αλήθεια και το δίκαιο έλαμψαν στην σημερινή απόφαση του τακτικού διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ".

ioniansports.gr