Βράβευσε τον ρέφερι Κρητικό ο Ολυμπιακός Βόλου
- Published in Football League
Τον κορυφαίο Βολιώτη διαιτητή των τελευταίων ετών, Δημήτρη Κρητικό βράβευσε πριν τη σέντρα του σημερινού φιλικού αγώνα η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, καθώς ως γνωστόν το φετινό καλοκαίρι πήρε την απόφαση να κρεμάσει τη σφυρίχτρα κι αποσύρθηκε από την ενεργό αγωνιστική δράση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Κώστας Θεοδώρου τού παρέδωσε τιμής ένεκεν, ένα ωραίο αγαλματίδιο, αποτύπωση ενός διαιτητή με κάρτα και σφυρίχτρα στα δύο χέρια.
